Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

foto's van een beginner

Gestart door swarol, 16 augustus 2011, 19:25:13 PM

Johnnytrein

Swa, is dat een onboard camera voor in den auto of voor de trein?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

swarol

Auto maar het zou maar een heel klein ding zijn, direct dat mijn vriend hem komt laten zien maak ik een foto. volgens zijn uitleg wel idiaal om een camera-wagon te maken. is te bevestigen met velcro en cam heeft usb aan sluiting
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

doomslu

Blij dat je terug bent, Swarol.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

swarol

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

PeterC

Swa, welkom terug!  Is die 60 cm breedte haalbaar om overal aan te kunnen?  Ik heb last van een tijdelijke 'beperking' en weet nu hoe moeilijk het dan is om in de diepte te kunnen werken.
Groetjes, Peter


Steam.N

Hey, Swa !
Blij dat je terug bent.  Goed dat je terug beter bent, en terug ten volle kunt genieten van je hobby.
Succes met je nieuwe start.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Alain

Hallo Swa

Ben ook blij dat je er terug bij bent, begon je grappige stukjes al te missen. [:D]

Gerolf

Goed dat je weer plezier kan hebben aan de hobby, man [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

swarol

thx allemaal, en die 6Ocm is heel goed te doen en de hoogte heb ik 84 genomen kan aan elke hoek met gemak nu
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

tafel 1 liggen de sporen ongeveer juist, volgende stap voor ik verder ga de achtergrond...



voor het einde heb ik 2 dekseltjes van tee-worst gebruikt die moeten nu nog vorm van een perron krijgen
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

weer een stapje verder nu wachten op matriaal....



Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa