Tussendoortje 2.0

Gestart door evan, 15 augustus 2011, 12:44:25 PM

Gerolf

ADHD of "modelbouwitis nervositas"? [:D] [}:)] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

citaat:
Geplaatst door Gerolf

ADHD of "modelbouwitis nervositas"? [:D] [}:)] [;)]



Geen idee... alleen weet ik dat het pijn begint te doen als ik stil zit[8]

[:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Evan,  die beton muurplaten: bestaan die ook in N-schaal?  Welk merk?
Mooie uitvoering, in elk geval.
De vaart zit er in.  Goed voor een nieuwe reeks dagelijkse updates.  Leuk.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

prulleman

ik verschiet me hier even[:)] zit em daar eindelijk terug in de enige ethisch verantwoorde schaal die er is[;)] en ik zie al direct dat er terug een grote publiekstrekker in de maak is. grootte is niet van belang bij delicatessen voor de fijnproever. en hier mogen we toch wel gerust over delicatessen spreken[:p]
ik zou zeggen: kook zo voort[;)]

Thommy

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
Help hij begint weer! [:o)]

Dacht ik ook al - Evan heeft blijkbaar nog meer vrije tijd dan wij ... of nog meer klonen/tweelingbroers [:D]



blijkbaar erg veel vrije tijd...werk je bij het ministerie ofzo [:0]
respect allesinds
Greetz

Thommy

evan

Ik heb vorige week 60 uur gewerkt (on call) en vandaag 15 Augustus is het verlof.

Ne mens mag dan wel ns aan de hobby tijd besteden[:D][:D][:D]

Gents,  Good night[;)]

PS: Steam-n, ik was je vraag vergeten[:I]

http://www.langmesser-modellwelt.de/index.php?cPath=194&osCsid=e0b84395d769107ac3181ede52f87e86

Kijk hier ns tussen...

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

Evan, ge zijt goed bezig manneke, we zullen veel plezier beleven 17 september.
Ben net terug uit Zuid Fr. en voil? de Evan is alweer vertrokken, maar dit keer voor mij en wat vrienden.
Evan geniet van de BBQ, morgen vervolg ......hoop ik.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

evan

Hello,

Deze middag wat tijd gemaakt om mn bruggetje wat ziel te geven[:)]

Eerst heb ik de bruggehoofden met "One Time" van "Red Devil" bijgewerkt.


Na het verwijderen van de bramen en wat schuren heb ik de betonkleur aangebracht


De balken zijn geschilderd


Het muurtje aan de beek krijgt ook kleur en de deksteen ligt erop


Zo ziet het er voorlopig uit:








Tot later[;)]

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

mark7758

Ga door. Het ziet er goed uit.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Steam.N

Beton ziet er mooi uit.  [;)]
Is die OneTime een speciale verf om beton na te bootsen?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Bedankt[;)]

citaat:
Geplaatst door Steam.N

Beton ziet er mooi uit.  [;)]
Is die OneTime een speciale verf om beton na te bootsen?



Nee[:)]  One time is een schuimachtig plamuur medium .

http://www.red-devil.biz/Onetime.aspx

Leuk product

De betonkleur is met "Concrete" van Pollyscale.

Groetjes

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Nooit van gehoord ... .  Is dat zoiets als polyfila?
Concrete van PolyScale heb ik in huis, maar bij mij lijkt dat geler Dan op je fotos.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Steam.N
Concrete van PolyScale heb ik in huis, maar bij mij lijkt dat geler Dan op je fotos.
"Concrete" is behoorlijk grijs, maar misschien heb je "Aged concrete"? - die is wat geler, zelfs wat rozig.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

vandorpe marc

leuk en leerzaam topic,vooral voor een leek zoals ik.
Je zou beginnen goesting krijgen om een spoorlijntje aan te leggen.