Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Trix Thalys 4331

Gestart door ERVIN, 14 augustus 2011, 23:29:42 PM

ERVIN

Breng mij niet op idee?n h? Dirkske.[;)]
Je hebt trouwens een mooie site.[^]

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Paulogic
Erwin tuft er op los [:D][:D][:D] Toch ???
Leuke knipoog [:D] [:D]
Maar zeker ook een tof verslagje over die Thalys, Erwin [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Davy

Zeer mooie Thalys! hoeveel meter is je langste recht stuk op je baan eigenlijk? en maakt die Thalys redelijk snelheid? Veel plezier ermee Erwin [;)]

B-Modelbouw

Ik ben benieuwd naar de rijeigenschappen van de 10-delige set ...

Mijn Mehano is nu een mooi vitrinemodel geworden, ondanks het inbouwen van twee motoren (deze reed van geen meter en was een springkonijn tot de cardans breken [:(])

ERVIN

@Union Pacific , mijn langste recht stuk is zo'n 9.00 meter , qua snelheid is hij een echte " raket" ,en het is persoonlijk ook geen zicht om dit stel op volle snelheid doorheen je landschap te laten vliegen , op halve snelheid oogt veel mooier.

Ik heb nu 8 bakken , waardoor hij eigenlijk net niet compleet is , reden hiervoor is dat mijn kopstation iets te kort is om hem volledig te maken , maar 8 bakken is ook best wel mooi te noemen.



Deze stam van 8 bakken heeft er absoluut geen enkele moeite mee om een helling op te rijden ,mede dankzij twee motorwagens , zij leveren genoeg power om de Thalys mooi gelijkmatig overal doorheen te loodsen , ook over de wisselstraten doet hij het erg goed.

Kortom , wie voor zijn Kerstmis een super-stel wil kopen , kan ik  deze Thalys van Trix of Marklin aanbevelen.[;)]

TBCédric

is trix 2 rail ? en marklin is  3 rail. Is dat het verschil?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door mehano

is trix 2 rail ? en marklin is  3 rail. Is dat het verschil?



inderdaad, Marklin met sleepcontact(wisselstroom), trix gelijkstroom !
Groeten Peter[;)]

TBCédric

allee dan ken ik toch het verschil.[;)][:D] mooi treinstel ervin
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

itchy

(pffff pffff) even het stof van dit draadje blazen... ik vraag me af of er (volwaardige) sound-decoders beschikbaar zijn voor de Thalys? Of voor en andere TGV ?? Bij mijn weten brengen Märklin en Trix deze niet uit, zijn die bij een decoderfabrikant verkrijgbaar?
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Jurgen

Bij ESU eens gaan kijken? Daar staan toch veel geluiden op hun website, misschien staat Thalys of TGV daar ook tussen?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

itchy

Citaat van: Jurgen op 16 februari 2013, 11:22:28 AM
Bij ESU eens gaan kijken? Daar staan toch veel geluiden op hun website, misschien staat Thalys of TGV daar ook tussen?
niet dus, vandaar mijn vraag...  ;)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Alain

Steven

Probeer de eigenaar van volgende site eens te contacteren met je vraag. Die persoon heeft er rondrijden met geluid.

www.biscatrain.fr

Groeten
Alain

itchy

Citaat van: Alain op 16 februari 2013, 20:35:26 PM
Steven

Probeer de eigenaar van volgende site eens te contacteren met je vraag. Die persoon heeft er rondrijden met geluid.

www.biscatrain.fr

Groeten
Alain
Bedankt Alain dat ga ik zeker doen. Heb al eens op zijn website gekeken, wat een baan!
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Alain

Citaat van: itchy op 16 februari 2013, 22:34:26 PM
Citaat van: Alain op 16 februari 2013, 20:35:26 PM
Steven

Probeer de eigenaar van volgende site eens te contacteren met je vraag. Die persoon heeft er rondrijden met geluid.

www.biscatrain.fr

Groeten
Alain
Bedankt Alain dat ga ik zeker doen. Heb al eens op zijn website gekeken, wat een baan!

Is inderdaad de moeite om eens te bekijken. Alles tussen tijdperk I en VI loopt er daar rond. ;)