Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Classix brengt Class 66 uit.

Gestart door ERVIN, 12 augustus 2011, 20:55:37 PM

TimT

Ik zal gewoon wachten op de B-Models versie van 57
Voordelen =
-Goedkoper
-Volledig nieuw model (naar het horen )
-Als ik de foto's zo zie dan misschien ook wel mooier

Groeten Tim

ronny-vdv

Vandaag zijn we 25 november [:p]

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Michael

En nu maar afwachten of de crossrail ook daadwerkelijk wordt uitgeleverd. Wie weet nog voor sinterklaas.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Voor Sinterklaas de class 66 Marleen ligt in de winkel.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ward

citaat:
Geplaatst door nmbsverzamelaar

Voor Sinterklaas de class 66 Marleen ligt in de winkel.



In welke winkel dan..?
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Michael

Ik heb bericht gekregen van MTE in Vlaardingen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Peter Gootzen

Ik heb ook bericht van mijn handelaar. Ik ga hem zo halen!
 

ward

citaat:
Geplaatst door Peter Gootzen

Ik heb ook bericht van mijn handelaar. Ik ga hem zo halen!



Kan je er enkele foto's van posten?
Ik ben vooral benieuwd hoe het zit met de kleur-echtheid van het definitieve model..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Peter Gootzen

citaat:

Kan je er enkele foto's van posten?
Ik ben vooral benieuwd hoe het zit met de kleur-echtheid van het definitieve model..



Ik ben nu op mijn werk en kan even geen foto's. Ik zal vanavond als ik thuis ben even wat foto's maken. Ik vind de kleur in ieder geval wel goed. Het rood had iets feller mogen zijn; maar vergeleken met het voorbeeld valt het verschil wel mee. En ik kan het weten; ik rijd bijna dagelijks met de echte locs ;-)

Mvg, Peter
 

Michael

Peter dat is een hele gerust stelling, de kleur is goed pfff ben blij moet nog tot 11 december wachten voor ik de crossrail in handen krijg. Ben benieuw naar u foto's.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

B-Cargo

Als jij, als ervaringsdeskundige, vermits je er dagelijks mee op de baan bent, vrede neemt met de kleurstelling, kan ik nu ook op beide oren slapen! kijk er naar uit om de loc te gaan afhalen! [:)]
groetjes,
citaat:
Ik ben nu op mijn werk en kan even geen foto's. Ik zal vanavond als ik thuis ben even wat foto's maken. Ik vind de kleur in ieder geval wel goed. Het rood had iets feller mogen zijn; maar vergeleken met het voorbeeld valt het verschil wel mee. En ik kan het weten; ik rijd bijna dagelijks met de echte locs ;-)

Mvg, Peter

ronny-vdv

Peter,
Al even tijd gehad om fotootjes te maken ?
Alvast bedankt,

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Peter Gootzen

Hier even een foto van mijn PB12 Marleen.



De opschriften zijn allemaal scherp. Welliswaar niet geheel compleet, er ontbreken wel wat kleine opschriften, maar daar kan ik wel mee leven.
 

B-Cargo

Ik heb gisteren mijn PB03 Mireille gaan afhalen in Haasrode.
De bestelling was net binnengekomen! [:)]
Loc getest op de testbaan in de winkel, hij bleef hangen ter hoogte van een wissel, bleek dat de Indusi-magneet die tussen twee wielen is opgehangen niet goed was bevestigd waardoor deze te laag tegen het spoor hing, even aandrukken en het euvel was verholpen.
Verder vind ik de kleur geslaagd. Ik had ook nog nooit de sound van de Mehano class 66 gehoord en vind het best wel goed.
Ik merkte tot nu toe een bedrukkingsfoutje op in het grote Crossrail opschrift: hier en daar wat 'spikkeltjes' in het logo waardoor de rode carosseriekleur te zien is. Niet erg vind ik persoonlijk.
De front/eindseinen hebben een zeer geringe lichtsterkte maar dat zal bij al die 66'ers van Mehano wel zo zijn zeker??
Ben in ieder geval heel tevreden met mijn nieuwe aanwinst![:)](mag wel, het is geen koopje)
Groetjes,

Michael

Peter bedankt voor de foto, zoals te lezen uit de commentaren niet geheel foutloos, maar maar toch wel een goed model. Ik kan gerust slapen nu nog een weekje geduld. En de Captrain daar heb ik nu het volste vertrouwen in, laat maar komen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154