Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

toffe hobby

Gestart door swarol, 08 augustus 2011, 11:45:20 AM

swarol

hallo,
mijn naam is swarol en ben 52,nu zit ik al 10 jaar in een rolstoel en men vorige hobby was telegeleide wagens, maar door een herseninfarct vorig jaar is nu ook men L arm verlamd.dus geen auto's meer maar wat dan, toen moest ik terug denken aan men kinderjaren dat ik samen met men vader aan deze hobby deed. nu ben ik er mee begonnen en ben groener dan groen + huisjes bouwen enz met een hand is een hele uitdaging,heb nu een tafel van 22O op 170 met de mogelijkheid deze uit te breiden daar ik de hele garage als speelgrond mag gebruiken, heb een starterspak van roco digitaal aangekocht,en van vrienden links en rechts wat gekregen was verwonderd hoeveel er op iemand zenne zolder ligt van modelspoor.de eerste sporen liggen nu de volgende stap is seinen plaatsen waar ik geen flauw benul van heb,welk systheem of hoe ik dat moet aanpakken,maar dat maakt deze hobby zo intresant.hopelijk kan ik hier terecht met vragen en zelf ook wat mensen verder helpen maar dan meer met dingens te cre?ren met dingens die een ander zou weggooien en niet alles kant en klaar te kopen
groetjes swarol:D
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Dirky

Moedige aanpak Swarol[;)]... Ik ben ervan overtuigd dat je hier hulp zal krijgen voor elk modelspoorprobleem!
Laat onder de rubriek "gezocht" maar weten wat je zoal kan gebruiken. Ik heb hier veel zaken op overschot...

janjozef

in indere geval hartelijk welkom swarol
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Michiel

Hallo Swarol,

van harte welkom op het forum. En... een hele garage! Dat is meer dan de krappe ruimte waar de meesten het hier moeten stellen. Ik hoop dat je met modelspoorbouw een nieuwe passie mag vinden en dat je een leuke tijd tegemoet gaat. En aarzel niet als je vragen hebt. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Hallo Swarol.
Welkom op dit forum.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

vanmiegroet

welkom
op het leuke en voor iedereen bekende forum van msm
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Gerolf

Welkom, Swa [8D]
Kapellen? Daar kom ik wel eens langs ... [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

en voor mij is dat vlak om de hoek (hoevenen)
welkom op het forum en in ons midden swa. [;)]
hopelijk nog veel plezier met onze gezamelijke hobby en laat bij gepaste tijden maar wat van je werkjes zien.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

ERVIN

Hoi Swa , welkom op het forum , je zal nog veel werk hebben om ??n en ander te lezen , neem er rustig je tijd voor, en geniet er maar van.[;)]

Paulogic

Dag Swa,

Iedereen die bijkomt is hier heel welkom.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd    en treinen   en leuke foto's
en idee?eeeeen en ...
mvg,
Paul(ogic)

swarol

bedankt voor het warme welkom, en vragen....alles is gloednieuw voor mij (zeker digitaal) dus ik begin van nul, men tafel bestaat uit een U vorm,nu is mijn idee links het dorp en rechts industrie met rangeer mogelijkheden,dat is maar ene kant van de garage het zijn 2 tafels van 220 op 170 met een verbindstuk van 100 op 60,zo hebben jullie een idee zodra ik foto's heb genomen zend ik ze wel door,van landschappen bouwen heb ik wel een beetje verstand, nog WW2 mankettes gebouwd,maar ben altijd bereid om te leren, zo nu ga ik eens wat bijlezen.
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

patatje70

welkom swa in deze prettig gestoorde groep..

mvg Wim

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door patatje70

welkom swa in deze prettig gestoorde groep..

mvg Wim



@patatje : spreek voor jezelf [:D]

@Swa, welkom hier op het forum, ik wens je veel succes en veel plezier met je hernomen hobby, mochten er vragen zijn dan kun je ze hier stellen en indien mogelijk wordt je binnen de kortste keren geholpen ![:)]

Groeten Peter[;)]

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Geert

Waar is onze sympathieke Swarol ? (Swa Vervoort).

Al een tijdje niet meer actief op dit forum. Het laatste wat ik over Swa weet is dat hij in de kranten heeft gestaaan en op de lokale TV heeft geweest i.v.m. zijn rolstoelprobleem.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20121212_00400812


Weet er iemand iets meer over Swa?


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen