Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

NMBS Station plannen/schets

Gestart door joble, 03 augustus 2011, 09:30:13 AM

vandomm

CiteerGeplaatst door railman56

@thommy en vandomm:indien jullie deze plannen kunnen doormailen[?]
komen ooit nog van pas
alvast bedankt
marc

@ marc
doormailen gaat helaas niet , heb dit gemerkt toen ik ze voor de eerste keer via mail binnenkreeg , veel stukken en brokken en geen heel gebouw van te maken , ben ze in Hasselt gaan halen ,
Cees .

dirkkerckhofs

Inderdaad, op mijn eenvoudige vraag een paar jaar geleden kreeg ik zeker vijf planafdrukken van het station in mijn dorp.

Dirk
citaat:
Geplaatst door chef garde

Misschien hier eens zoeken??

http://www.b-rail.be/corp-r/N/group/services/index.php



railman56

@vandomm en dirkkerckhofs:jammer dat je de plannen moet gaan halen in hasselt[:(]
enig idee wat zoiets kost?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

joble

De vraag voor enkele plannen is begin vorige week gesteld aan de NMBS. Ik houd jullie op de hoogte.

Foto's heb ik ondertussen ook al gemaakt, maar ik moet nog wel tijd vinden om ze om te zetten naar een lijntekening op de computer.

Groeten,
Johan

Peter

Ik heb de zeer uitgebreide plannen van het station Boom, gekregen via de stationschef die ze voor mij uit Hasselt had laten overkomen. Ze zaten zelfs nog in de (interne) omslag. Die plannen waren toen helemaal gratis. Op de eerste foto van het draadje "Station Boom" staan ze gedeeltelijk mee afgebeeld. Mijn ervaring is dat je met een vriendelijke vraag veel gedaan kan krijgen van al het personeel.
Met vriendelijke groeten
Peter

dirkkerckhofs

Neen, ze werden me gewoon met de post opgestuurd vanuit de Frankrijkstraat.

Dirk
citaat:
Geplaatst door railman56

@vandomm en dirkkerckhofs:jammer dat je de plannen moet gaan halen in hasselt[:(]
enig idee wat zoiets kost?
marc