Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

HELP : Modelbaan afbreken en herbeginnen ???

Gestart door Fretbol, 16 oktober 2005, 16:55:36 PM

tonycabus

#15
Hey Anthony,
Laat je sporenplan eventueel eens zien, zodat we je eventueel kunnen helpen met verdere -uiteraard opbouwende- kritiek.
Je staat niet alleen ervoor, man! We staan achter je, met raad, en geloof me maar, hier gaat nog e-inkt vloeien, denk ik.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Fretbol

#16
Hallo Tony,

Het sporenplan en andere info over mijn huidige modelbaan kan je zien op mijn website :

http://www.anthony.wouters.easynet.be/modelbaan/index.html

Het nieuwe sporenplan laat ik ook wel even zien zodra ik wat heb

Groeten,

Anthony ;)

depovero

#17
dag Anthony,

Ik peins aan iets, na het lezen van je twijfelend reactie - die wel te begrijpen is, zoveel uren werk en zweet naar de ... laten gaan, niet gemakkelijk om te beslissen.

Waarom zou je niet met je pa een dag in de week of maand afspreken om samen aan de nieuwe baan te werken, in je nieuwe woonst? Maar zo een ideen realiseerbaar, dat moet je wel zelf bekijken. Het is maar ne zoete inval, nothing else.

Up to you, en succes,

Denis.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Fretbol

#18
Een nieuwe modelbaan in de nieuwe woning zit er voorlopig niet in omdat ik tijdelijk met mijn vriendin in het huis van haar ouders woon. We hebben dus nog geen eigen woning. De modelbaan moet dus nog even op de zolder van mijn ouders blijven

Anthony ;)

janjozef

#19
wat niet is kan komen hou daar indien mogelijk rekening met

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Koen

#20
Ik heb ook een aantal malen de zaag in mijn baan gezet. Het probleem is dat je in de loop der tijd een aantal technieken leert kennen die ingrijpende veranderingen teweeg kunnen brengen voor je baan. Ik ga er vanuit dat een baan nooit af geraakt en dat veranderingen een "must" zijn. Het is natuurlijk wel zo dat steeds veranderen een risico inhoud dat je ontmoedigd geraakt.
In mijn geval was het gedeeltelijk herbeginnen steeds een succes. Nu ben ik bezig met het uitbouwen van de veranderde baan maar desondanks loop ik met het idee om heel de baan nog maar eens uit te breiden met modules. Dit heeft als voordeel dat je in functie van de kennis deze modulegewijs kan toepassen en je niet alles dient af te breken omdat je niet tevreden bent over het resultaat.

Groetjes,
Koen :)
Nooit te oud om te leren