Fiddle yard

Gestart door adrievans, 23 juli 2011, 15:21:26 PM

adrievans

Hier een link naar een filmpje van een nogal technisch hoogstaand schaduwstation.
http://www.youtube.com/watch?v=dxRJ9rdyX4c&NR=1&feature=fvwp
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

ERVIN

WOW [:0] , dat mag die bij mij ook komen maken , knap staaltje hoor.

Steam.N

Prachtig staaltje techniek.  Zou ook bij mij niet misstaan !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Inderdaad een technisch hoogstandje, erg knap gemaakt. Maar het hele systeem neemt wel erg veel ruimte in beslag; 2 x de breedte van het aantal opstelsporen om de lade de bewegingsruimte te geven.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Je wint wel veel in de lengte: geen wisselstraten ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Het lijkt me N-schaal, dus HO is dan een pak groter ofwel minder sporen en kortere treinen.  Allez het is te zeggen even lange treinen maar op schaal kleinere samenstelingen.

Wel knap uitgevoerd!

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.