Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

AM96 LS models

Gestart door Davy, 21 juli 2011, 14:54:30 PM

Davy

Hallo! is het waar dat LS models den AM96 gaat uitbrengen? ze staan op de produktielijst van hun site maar heb nergens tekeningen ofzo gezien. Als dat waar is komen ze alvast naast mijn I11ven en toekomstige M6kes te staan :) groeten Davy

Binco

Dat ze komen is waar, de datum die ernaast staat is (klein vermoeden [:I]) klare onzin.
Ik denk dat je er gerust nog minstens 5 jaar voor kunt sparen. (misschien zelfs 10).
Maar wat ook zeker is, als ze er zullen zijn, zal het weer een leuke aanvulling zijn van de collectie en een prachtige verschijning op de baan [:p][:D]

[:)][;)]

Jurgen

Hmm, zoals Binco hierboven al zegt, ze zullen waarschijnlijk ooit wel een keertje komen. De vraag is alleen wanneer en zal LS dan wel de eerste zijn? Een gelijkaardige situatie is die van de M6-rijtuigen. Die zouden ook komen bij LS, maar blijkbaar moest er eerst iemand anders mee komen vooraleer LS uit zijn pijp zou komen.

Hoop er dus maar niet te veel op dat de AM96 dit jaar of volgend jaar zal komen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Hmm, zoals Binco hierboven al zegt, ze zullen waarschijnlijk ooit wel een keertje komen. De vraag is alleen wanneer en zal LS dan wel de eerste zijn? Een gelijkaardige situatie is die van de M6-rijtuigen. Die zouden ook komen bij LS, maar blijkbaar moest er eerst iemand anders mee komen vooraleer LS uit zijn pijp zou komen.




Misschien is het de truuk van LS anderen te ontmoetigen door een heleboel projecten aan te kondigen. Op die manier kan de wind uit de zeilen gehaald worden als iemand met een idee komt om een bepaald model uit te brengen !

Groeten Peter[;)]

Peter

citaat:
Misschien is het de truuk van LS anderen te ontmoetigen door een heleboel projecten aan te kondigen. Op die manier kan de wind uit de zeilen gehaald worden als iemand met een idee komt om een bepaald model uit te brengen !



Dat denk ik er ook van
Volgens mij komt er trouwens nog iemand anders met de AM96.
Dit is mij toch mondeling gezegd door die persoon.
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

We zullen moeten afwachten, maar voor de liefhebbers producenten er ontbreken nog enkele mooie stelletjes,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

chef garde

AM96 staat ook hoog op mijn verlanglijst!  Trouwens, na de bordeau tweetjes mn favoriete motorstel op schaal 1:1 om in te werken.  Weinig miserie, degelijk materiaal.

vanmiegroet

je kan gemakkelijk zelf een am 96 maken.
Hoe het moet staat in een msm van een tijdje geleden (maar welke weet ik niet)
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

janjozef

Je moet dan wel van een I11 rijtuig vertrekken, niet iedereen ziet dat zitten om in een paar nieuwe rijtuien te beginnen zag en

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

vanmiegroet

je kan de oude nemen van heris.
+- 20 euro voor eentje
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

ToThePoint

msm nr 26 was het.
Heb het artikel al vele malen gelezen en ga een dezer eraan beginnen.
Het enige wat niet in het artikel staat is de afmetingen van het nieuwe front. Dat moet ik dus nog wel weten.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

doomslu

citaat:
Geplaatst door ToThePoint

msm nr 26 was het.
Heb het artikel al vele malen gelezen en ga een dezer eraan beginnen.
Het enige wat niet in het artikel staat is de afmetingen van het nieuwe front. Dat moet ik dus nog wel weten.

Je neem een frontale foto (te vinden op het internet) en je schaalt die zodanig dat hij op H0-formaat is. Geen afmetingen nodig. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Davy

Als LSM ze toch gaat maken, ga je er toch zelf niet aan beginnen hee [;)] en er is meer verschil tussen de I11 en AM96 dan dat je denkt. Gewoon afwachten en ondertussen genieten van de modellen die ze nu uitgebracht hebben [:)] en zoals iemand hier al zei, de detaillering van LSM is soms wel overdreven, zoals binnen en onderkant. maarja, als zij dat zo willen [:)] en dat voor die prijs, mijn onderdeeltjes mogen dan wel eens afvallen [;)] groeten Davy