Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Station Gengenbach.

Gestart door Peter, 20 juli 2011, 11:26:19 AM

Cozzy

#300
Erg mooi Peter! Ben benieuwd hoe het eruit zal zien als het geïntegreerd is op je baan...
Sfeer zit er alvast in :P

Groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Kautenbach

wow Peter,

wat geweldig, je zou eens een foto met echte achtergrond moeten maken, dan is het verschil met de echte niet te zien denk ik, heel knap,

Wim

just4fun


Peter

#303
Nog een paar foto's omdat ik de sfeer toch zo aangenaam vind.
Er moet nog veel verlichting rond het station bijkomen, en het gebouw zelf moet langs de binnenzijde nog geschilderd worden zodat het licht van de verdieping niet doorschijnt. Ook op de perrons en op de bus stopplaats is er nogal weinig licht. Allemaal kleinigheden die je pas merkt bij duisternis.

DSCN0487-2 by Peter Verlooy, on Flickr

Met vriendelijke groeten
Peter

PietB

Ziet er zeker sfeervol uit, Peter.

grt Pieter.

ToThePoint

Amai Peter da ziet er goe uit hé die candlelight sfeer.
Het doorschijnen is idd een nog iets om aan te pakken, maar dat zal al gebeurt zijn vermoed ik.
Knap heel knap !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Peter

Ik weet, het is een hele tijd geleden, maae door andere projekten en (te) weing tijd en goesting, werd dit projekt afwerken maar steeds weer achteruit geschoven .
Maar eindelijk is het toch helemaal (buiten de antanne op het dak, die er wegens te fragiel wegens werken aan mijn baan niet op gezet wordt) af geraakt.
Om wat sfeer te geven: twee avond opnames van de straatkant. Foto's van de spoorkant volgen nog.



Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Ik blijf dit een prachtig gebouw vinden, Peter.
Wat heb je voor de ramen van het verdiep gehangen?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Eindelijk, eindelijk de CD terug gevonden met de foto's van de bouw van mijn station.
Persoonlijk vind ik dit nog steeds het mooiste gebouw dat ik ook, uit plasticard en Evergreen profieltjes, heb gebouwd.
Ben dus langzamerhand terug begonnen met die foto's hier terug te plaatsen
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Toch weer even bezig geweest om een aantal foto's terug te plaatsten.
Op zich geen gemakkelijke opgave, maar het is nu eenmaal terug een tegemoetkoming aan de forumleden die daarom al een hele tijd op wachten.
En ja, ben er nog altijd trots op, zelfs in die mate dat er aan mijn klein baantje (onder druk van echtgenote en kinderen) een L vormig aanzetstuk zal komen (400 x 62 cm)
Zal nog wel even duren eer al de foto's terug geplaatst zijn, want dat uitzoeken  ::) ::) ::) ::)
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Tja, ondanks de drukte voor onze verhuis, hebben we, d.w.z. mijn echtgenote en ikzelf ook nog heeeeeeel goed nieuws.
Door een aantal aanpassingen aan de indeling van onze flat  hebben we toch een grotere ruimte vrij, waar enkel onze diepvries in een van de hoeken (niet zichtbaar op onderstaande foto) komt te staan. Heb nu een ruimte vrij voor een baan (tje) van 300 x 110 cm
En je raad het al vooraan komt mijn (trots) station Gengenbach dat er nog steeds perfekt uitziet

DSCN4952 by Peter Verlooy, auf Flickr

stationsbord 2 by Peter Verlooy, auf Flickr

Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Dus toch een kleine Schwarzwaldbaan of blijf je bij je Drielandenpunt-baan
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

#312
Het wordt een kleine Schwarzwaldbahn en het drielandenpunt wordt en blijft een klein (ongev. 60x 50 cm detailsetje zoals van begins af gepland)

En ter herinnering nog even een foto van het grote voorbeeld  :) :) :)

gengenbach-179101 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

He, he,
De meeste foto's terug gevonden en in het draaje kunnen plaatsen
Het enige dat me nu nog te wachten staat, na de verhuis is ,het aanbrengen van de antennes en de sneeuwgrilles op het dak, en de figuurtjes enz., want die onderdelen zijn te fragiel om die nu te doen
Met vriendelijke groeten
Peter