Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Stekkertjes C-rail wissels

Gestart door Dirk, 03 juli 2011, 21:09:14 PM

Dirk

Heren,

wegens afbraak en verbouwing van mijn baan zoek ik van die kleine groene stekkertjes die aan de wisselspoelen van C-rails zitten. Tijdens de afbraak zijn er enkele gesneuveld, en tijdens de opruim ben ik enkele kabeltjes kwijt gespeeld. Waar kan ik zulke kabeltjes of stekkertjes vinden? Iemand een idee?

mvg

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

Jurgen

Gewoon in de winkel.
Iedere goede modeltreinwinkel heeft ze in voorraad.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Dirk

ha bon, gewoon van Marklin? zo simpel, heb jij toevallig een partnt van die stekkertjes?

mvg

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

Jurgen

71413 is het nummer van de groene stekkertjes zoals ze nu standaard bij de wisselaandrijvingen zitten.

Maar er zijn ook oudere stekkertjes en die hebben een ander nummer. M?rklin maakt deze niet meer, maar ze zijn wel verkrijgbaar bij andere merken. Ik dacht dat Brawa dezelfde stekkertjes had.

Het nummer van een draad ken ik niet, maar deze kan je beter gewoon in een electronicazaak gaan kopen.
De stekkertjes eventueel ook, maar dan heb je waarschijnlijk niet dezelfde kleuren.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.