Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

De brug van Manternach

Gestart door doomslu, 22 juni 2011, 22:18:20 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Na anderhalf jaar eindelijk nog eens een foto, voor de fun...



Dit is de laatste trein op Manternach. De eer was aan één van onze speciale actiemodellen, namelijk de 6322, met een sleepje M2 rijtuigen aan de haak.
Morgen wordt alles ontmanteld voor de verhuis.
Geen paniek, De module (voor de puristen onder ons is het eigenlijk een segment van een baan) bestaat uit één stuk van 210 cm, met rechts nog een stukje van 1 meter scenery, die als een los element is ontwikkeld. Dat is dus niet zo erg om te verplaatsen.
Alleen een stukje bovenleiding zal moeten verwijderd worden.

Over een jaar of twee hoop ik deze te integreren in een nieuwe modelspoorweg, maar dat is toekomstmuziek...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Over een paar maandjes lees je over dit baansegment meer in ons lijfblad. De foto's zijn alvast gemaakt en de tekst geschreven...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Ziet ne keer :)  Luc laat nog 'ns wat zien!  Tof!  Veel succes met verhuis en de plannen voor de toekomst, ik duim!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

Tof, blijft erg fraai stukje modelbouwwerk, helemaal die groenpartijen :D

PietB

Geweldig Luc.
Wat een staaltje modelbouw werk.

grt Piet

mahtoska1

Zeer knap en inspirerend.
succes met de verhuis!

Michiel

Voor de fun mag je gerust nog fotos hier plaatsen, hoor.  ;)  Heerlijk landschap om naar te kijken, prachtig uitgevoerd.

En succes met de verhuis!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

vyncky

Benieuwd naar het artikel!

Succes met de verhuis ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Jappy

Een prachtbaan! Ook ik ben benieuwd naar het artikel, en wens je alvast succes met het verhuizen!
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

doomslu

Het ziet op foto allemaal wat indrukwekkender uit dan het eigenlijk is. Ten slotte is het nog geen 3 meter 'baan'...

In het artikel ga ik toch wat meer details tonen dan ik hier al deed. Je moet uiteindelijk voor dat langverwachte artikel toch een beetje origineel zijn hé, anders gaan jullie het niet lezen.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 20 november 2019, 09:41:33 AM
Het ziet op foto allemaal wat indrukwekkender uit dan het eigenlijk is. Ten slotte is het nog geen 3 meter 'baan'...
fotografie is eer raar ding; je kunt ook met fotografie .....(zelf in te vullen), maar het is een stukje modelwereld die er (heel) best mag zijn ! ;)

Peter

Luc, zoals door iedereen gezegd: Het is een prachtig stuk baan dat je daar gebouwd hebt.
Ik heb dit draadje van begins af aan gevolgd en wacht nu (al ongeduldig) op uw artikel in het magazine.
Met vriendelijke groeten
Peter