Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Een "oude" Newbee

Gestart door daniVM, 19 juni 2011, 22:03:58 PM

daniVM

Zal ik mezelf gelijk even voorstellen, ik ben Dani (kort voor Dani?l) en ben een "laatbloeier" op vlak van modelspoor.  Het is zo iets wat ik altijd al wel wilde, maar er ofwel de tijd, de ruimte of de centen niet voor had.  Nu ik op mijn 44ste eindelijk van alledrie een beetje heb, ben ik er maar aan begonnen.

Ik heb een tweedehands setje M?rklin gekocht ( nog de Delta reeks) en uitgebreid met rails, wagons, en zo voort die ik op verschillende tweedehands sites kon vinden aan leuke prijsjes.

Wat de precieze plannen zijn van mijn baan "in aanbouw" doe ik wel uit de doeken in een daarvoor aangepaste topic.

Groeten aan iedereen, en ik hoop hier een gezellige bende aan te treffen, net zoals op enkele andere fora waar ik aktief ben (voornamelijk dan in de VW aircooled scene)

Dani  8D

vanmiegroet

Welkom en laten we hopen om in de toekomst je modelbaan te zien.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Steam.N

Hallo Dani.  Welkom op dit forum.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

janjozef

Welkom Dani, en geloof me zo'n laatbloeier ben je niet om dezelfde redennen lopen er hier zoveel rond

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Welkom, Dani. Je hebt in een ander draadje al laten zien wat je bezig houdt, en ik denk dat er nog mensen gelijkaardige interesses hebben.
Zoals Jan al zei: laatbloeiers en/of herstarters bij de vleet hier. Het zou wel eens de meerderheid kunnen zijn [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

daniVM

bedankt voor de verwelkoming al, manne...  ik voel me al een beetje thuis hier ;-)

Greetz
Dani

railman56

van mij ook een hartelijk welkom in ons midden en veel plezier met je baan in opbouw.
ik ben al benieuwd wat je nog allemaal uit je mouw gaat toveren.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn