Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Droommodel

Gestart door Peter, 10 juni 2011, 14:59:49 PM

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Mattias
Verder hoop ik dat er een fabrikant zich waagt aan de huidige Belgische kolenwagons, zoals ze door de 13'en worden getrokken tussen Antwerpen Zandvliet en Creutzwald...
De persoon die deze uitbrengt, zal al met zekerheid 44 wagons verkocht hebben [8D]
(hoopt dat een fabrikant nu aan het meelezen is [:D])



En nog eens zo'n 30 stuks erbij voor mij.[;)]
En als die fabrikant dan toch aan het meelezen zou zijn , breng alstublieft opnieuw de Class 66 uit , vandaag nog leuk aan het brainstormen geweest met OMC over de verschillende livreien die momenteel te zien zijn bij de klazen , succes verzekert hoor , kassa kassa.....[:p]

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door ERVIN

citaat:
Geplaatst door Mattias
Verder hoop ik dat er een fabrikant zich waagt aan de huidige Belgische kolenwagons, zoals ze door de 13'en worden getrokken tussen Antwerpen Zandvliet en Creutzwald...
De persoon die deze uitbrengt, zal al met zekerheid 44 wagons verkocht hebben [8D]
(hoopt dat een fabrikant nu aan het meelezen is [:D])



En nog eens zo'n 30 stuks erbij voor mij.[;)]
En als die fabrikant dan toch aan het meelezen zou zijn , breng alstublieft opnieuw de Class 66 uit , vandaag nog leuk aan het brainstormen geweest met OMC over de verschillende livreien die momenteel te zien zijn bij de klazen , succes verzekert hoor , kassa kassa.....[:p]



Inderdaad Ervin, ik heb net hetzelfde zitten denken ! Momenteel heb ik nog zo'n 22 Belgische Fals en van Marklin en 10 Lux. expl. (helaas met heel wat  fouten en gedateerd) ; draaistellen staan te dicht bijeen, verkeerde buffers rond i.p.v rechthoekige !

ik zou alvast ook een sleep aankopen, maar bij mij zouden ze iets ouder van uitvoering mogen zijn, eventueel gemixt met Duitse om ze laten samenrijden met Roco 2assige cokeswagons (3setjes vanuit) ; hiervan bezit ik er een 15tal !

Hopen dat het niet bij dromen blijft ! Ik heb gezien dat Roco de Duitse wel heeft maar ze zijn net iets te oud en ik geloof dat er de oudere (niet juiste) draaistellen onderzitten om met die Roco cokeswagons te laten rijden ! Marklin heeft wel DBstortwagons met de H en de witte bol maar die hebben net als de Belgische dezelfde foutjes !

Groeten Peter[;)]

conducteur

Ik denk dat je nog even zult moeten wachten op klazen, Mehano heeft al een hele serie gemaakt in den tijd, en het zijn wat speciale machines, omdat ze voornamelijk bij prive-firma's ingezet worden, waarvan ik denk/weet dat die moeilijk verkopen. Zeker omdat ze al eens gemaakt geweest zijn (dan wel in oude kleuren)...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Mattias

citaat:
Geplaatst door conducteur

Ik denk dat je nog even zult moeten wachten op klazen, Mehano heeft al een hele serie gemaakt in den tijd, en het zijn wat speciale machines, omdat ze voornamelijk bij prive-firma's ingezet worden, waarvan ik denk/weet dat die moeilijk verkopen. Zeker omdat ze al eens gemaakt geweest zijn (dan wel in oude kleuren)...



Maar nu zijn die machines schaars, en als je ziet hoeveel sommigen neertellen om toch nog 1 machien te kunnen aankopen...

Als fabrikant zou ik het riskeren ;-)

www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

bollen neus

Droommodel? Een model zonder fouten.[:)]

marctje

mijn droommodel is eigenlijk een Beyer-Garrat in HO
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Fleur

De 77 en 78 reeks van de nmbs in schaal N.[;)]

Paulogic

Toch wel de nieuwe 18... hmmm nog even wachten en dan...
mvg,
Paul(ogic)

conducteur

citaat:
Geplaatst door Fleur

De 77 en 78 reeks van de nmbs in schaal N.[;)]


Die bestaan hoor.
@Paul: toch niet die lelijke playmobildozen?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Paulogic

Toch wel zulle...playmobil of niet... ze zien er hightech uit.[:)]
mvg,
Paul(ogic)

Michiel

Mijn ultiem droommodel is een type 10. Deze stoomloc was in 1910 een half wereldwonder op wielen, en is onlosmakend verbonden met Brussel-Noord en de lijn 161/162 naar Luxemburg, want speciaal ervoor ontwikkeld voor zware expresdiensten. Deze locomotief in schaal N is dus mijn droommodel, maar ik vrees dat ik haar zelf zal mogen vervaardigen...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

@paul: zo'n hoop ellende, ze rijden nog st??ds niet.
@Michiel:chique machine h
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michael

Hopen op nog een paar class 66.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

vanmiegroet

een dubbeltraktie van een type 36 of 64
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer