Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Groeten uit FCV

Gestart door Alain N., 28 mei 2011, 19:19:29 PM

Alain N.

(Antwerpen-Berchem dus :))

Ik ben Alain, 30 jaar en woon in Berchem. Enkele jaren geleden was ik reeds lid van dit forum maar vanwege studies kon ik niet meer actief zijn.

Het modelspoorvirus heb ik ge?rfd van mijn opa. Hij kocht de treintjes die hij als binnenschipper zag rijden langs de oevers van de Rijn. In de "goeie oude tijd" heb ik als kind talloze vakanties doorgebracht met hem om een mooie modelspoorbaan op te bouwen.

Zeven jaar geleden heb ik de baan van hem ge?rfd. Ik probeerde de draad opnieuw op te pakken maar de eerste jaren viel me dit zwaar. Toch heb ik niet opgegeven en daarom heb ik in 2006 de baan en de locs hersteld na 7 jaar stilstand. Ik heb de wissels en een paar stroomdraden vervangen. Ik ben van plan om in de toekomst de baan nog mooier te maken door wegen aan te leggen en enkele gebouwen te plaatsen.

Mijn interesse ligt vooral bij analoge gelijkstroommodellen in H0 van Roco, Fleischmann, Lima en Jouef.

Metpetergaathetbeter

Alain,

Alvast opnieuw welkom hier en zie je maar dat treinvirus blijft voor je leven lang in je lijf. [:p]Om zich plots weer te manifesteren !

Groeten Peter[;)]

Gerolf

Welkom terug, Alain.
Ooit ingelogd, zei je? Paswoord vergeten of wou je met een schone lei herbeginnen?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

hartelijk welkom op het forum alain
nog veel plezier met het modelbouwvirus en laat ons alvast meegenieten met die goeie oude tijd.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Steam.N

Hallo, Alain.
Welkom op dit forum !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Alain N.

Gerolf, mijn account is destijds gewist wegens inactiviteit. En het leek me sowieso beter om met een schone lei te beginnen omdat mijn oude e-mail adressen in onbruik zijn geraakt.

Ik heb wel de bedoeling om dit keer langer actief te zijn op het forum, vooral omdat mijn modeltreinen dringend weer eens in gebruik moeten worden genomen. De laatste keer dat ze stil hebben gestaan heeft het hun geen goed gedaan en ik wil dat niet nog een keer laten gebeuren. Er is al wel ??n geluk: mijn huis is vanbinnen erg droog dus van vocht zullen ze niet kapot gaan.

Kusttrein28

HO Marklin digitaal met CENTRAL STATION 2
K-rails (en enkele verborgen M-rails)
(DB, SBB en NMBS)
Forummen is geven en nemen!

Peter

Hartelijk welkom Alain
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem