Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

even voorstellen

Gestart door wesleyp, 28 mei 2011, 13:39:19 PM

wesleyp

Hallo,
mijn naam is Wesley Pieterse, 26 jaar, woon in Bad Nieuweschans, voorbij Winschoten tegen de Duitse Grens.
Ik ben al een aardig tijdje actief op het gebied van modelspoor.
Heb zelf een H0 module baan en een H0 vaste baan.
Verder ben ik ook regelmatig actief met de treinenshows in het Speelgoedmuseum te Roden.
Wil je meer weten over mijn banen en activiteiten, kijk dan eens op mijn websites. Ik heb er 2 de ene is in samenwerking met mijn vader Eugene & vriend Joop, die gaat alleen over het modelspoor: urlwww.mscpieterse.nl/urlen mijn andere website gaat over een andere hobby van mij namelijk Genealogie(stamboom onderzoek) & het maken van Logo's, flyers & banners.
Neem ook daar eens een kijkje. urlwww.wpieterse.nl/url
groetjes Wesley Pieterse

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Wesley,

Welkom hier op het forum en wij hopen van jou nog vaak iets te horen of te vernemen !

Groeten Peter

railman56

welkom op het forum wesley
veel plezier in ons midden, mooie website
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

wesleyp

Dankje voor het compliment.
de website mscpieterse is pas sinds de 27e online, en we zijn nog bezig met wat aanpassingen en verbeteringen.
Ook wordt de website regelmatig geupdate. Wanneer er weer wat veranderd is zal dit op de welkomst pagina al te lezen zijn in het Nieuwsbericht gedeelte.

Steam.N

Welkom op dit forum, Wesley!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Durango

Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Michiel

Van harte welkom op het forum.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Kusttrein28

HO Marklin digitaal met CENTRAL STATION 2
K-rails (en enkele verborgen M-rails)
(DB, SBB en NMBS)
Forummen is geven en nemen!

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter