Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

bezoek antwerpen-centraal

Gestart door railman56, 13 mei 2011, 22:44:06 PM

SuSke

Daar is inderdaad onze hoop nog steeds op gevestigd.
Alleen maar hopendat het geen "wishfull thinking" wordt.

We zijn er in ieder geval nog steeds mee bezig.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

railman56

reeds 22 inschrijvingen waarvan er al 6 betaald hebben [:)][:)][:)]
het gaat de goede kant op [:D]
marc

wat is het fijn om een beetje kind te zijn

railman56

het loopt niet als een trein maar we blijven optellen.
de voorlopige stand;
23 inschrijvingen waarvan 9 betalende.[:)][:)][:)][:)]
wacht aub niet te lang met in te schrijven (en te betalen) want binnenkort moet ik afsluiten.[;)]
marc

wat is het fijn om een beetje kind te zijn

bumper

Ik ga ook inschrijven. Hopelijk is er nog plaats.

Groeten.
Ludo.
 

railman56

@ bumper (ludo): nog 16 plaatsen vrij [;)]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

just4fun

citaat:
Geplaatst door SuSke

Daar is inderdaad onze hoop nog steeds op gevestigd.
Alleen maar hopendat het geen "wishfull thinking" wordt.

We zijn er in ieder geval nog steeds mee bezig.


Blijven keuteren bij de Edegemse politici!
M'n kids zitten al jaren in een Edegemse jeugdbeweging (en ik in het bijhorende oudercomit?) en als je lang genoeg aan hun vel hangt te zeuren, komt er wel een oplossing uit de bus.
Best goede mensen daar, waar goed mee te praten valt, maar 't kan soms lang duren (en dat ligt niet altijd aan de beleidsmensen!).
Paul

railman56



nog enkele dagen en dan moet ik de inschrijvingen afsluiten wegens deadline reservatie en betaling gids(en). er zijn reeds 18 betalende inschrijvingen. de overige, die nog niet betaald hebben, vraag ik dringend dit in orde te brengen aub. een deelname is pas geldig na betaling en dit ivm de kosten voor de gids(en). momenteel kom ik toe met 1 gids maar als iedereen die reeds heeft toegezegd meegaat moet ik er 2 bestellen.
mvg
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

loebaske

Nadien zie ik jullie in MTD, dat zou pas leuk worden [;)]
een after forum party [;)]

railman56

zoals eerder afgesproken: enkel en alleen bij gratis drankbonnetjes[:D]
na de rondleiding ga ik waarschijnlijk naar de open deurdag van de tractiewerkplaats antwerpen-noord met de pendeltrein die vertrekt vanuit antwerpen-centraal.[;)] 't zal voor een volgende keer zijn maar je mag er alvast eentje drinken op mijn gezondheid.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Gerolf

Ik ga er niet bij kunnen zijn. Ik moet dat weekend werken [xx(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

vandaag 2 gidsen besteld. [:p]
reeds 27 betalende liefhebbers zijn ingeschreven. [:D]
met andere woorden: er kunnen nog max. 13 kandidaten mee met de rondleiding. mensen die nog belangstelling hebben om mee te gaan mogen dus niet te lang meer wachten.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

railman56

diegene die ingeschreven zijn hebben een mail ontvangen met nog wat info. indien ik iemand vergeten ben en/of er nog vragen zijn mag je mij altijd een berichtje sturen.
tot zondag
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

railman56

nog net 2 last minute inschrijvigen ontvangen. [:D]
dat brengt ons totaal op 29. zowaar een mooie groep al zeg ik het zelf.[:I][:I]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Gerolf

citaat:
Geplaatst door railman56
dat brengt ons totaal op 29. zowaar een mooie groep al zeg ik het zelf.[:I][:I]
Knap gedaan [8D] En zo dadelijk de foto's [?] [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56



het was zeker de moeite en voor mij een geslaagde uitstap. ik hoop dat iedereen er ook van heeft genoten.
spijtig dat soms de akoestiek parten speelt en de gids dan moeilijk te verstaan is.
ook spijtig dat ik de tweede groep achteraf niet meer heb teruggezien om nog even na te kunnen praten.
in de loop van de week zal ik nog wat foto's plaatsen en indien gewenst kan ik er altijd nog opsturen. simpel mailtje volstaat.
hier alvast de groepsfoto waarop enkele "schaapjes" zijn gaan lopen.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn