bezoek antwerpen-centraal

Gestart door railman56, 13 mei 2011, 22:44:06 PM

trainfreak

Oktober en november zitten altijd vol met modelspooractiviteiten.
Is het dan niet beter om begin/midden september te nemen?
Spoorse groeten
Dimitri

railman56

@treinfreak: die periode ben ik zelf op verlof vandaar dat ik pas vanaf eind september iets kan organiseren.

hopelijk tonen er nog belangstelling want tot op heden is het nog maar pover (een 13-tal).
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

ToThePoint

Heeft u mij meegerekend ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

railman56

bij deze tot op heden 14.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

wisselstromer

als ik kan wil ik ook wel mee
wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

dirkkerckhofs

Ook ik ben geInteresseerd en wil mee als de datum past.

Dirk

ToThePoint

@Railman56 (Marc)

Ik wou u een mail sturen ivm het bezoek aan A'pen centraal.
Kreeg van de skynet server een foutmelding dat het opgegeven mailadres niet werkt ?
Het was om te melden dat er nog 3 extra mensen ge?nteresseerd zijn om mee te gaan.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

marctje

ook uit Edegem zijn er twee geintresseerden (ja, ja, zelf die van ons)
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

railman56

ik was op midweek in de ardennen en bij thuiskomst stelde ik vast dat het internet niet werkte [:(!][xx(]
bij deze herstelt en de teller staat ondertussen (onder voorbehoud) op 21 gegadigden. [:)]
ik onderneem volgende week de nodige stappen en zal hier zo vlug mogelijke verslag uitbrengen [;)]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

marctje

ik denk bij een goede datum dat wij zelf met drie kunnen zijn
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

railman56

eigenlijk nog vergeten te vragen/vermelden: welke dag komt het best in aanmerking? zaterdag of zondag?
natuurlijk is het onmogelijk voor iedereen goed te doen maar we proberen het zo goed mogelijk. [:)]
en de teller staat (onder voorbehoud) ondertussen op 23 [^]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

ToThePoint

Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

conducteur

Zaterdag of Zondag, maar liefst op een deftig uur, niet te laat, ook niet om 8uur 's morgens, ik moet nog met de trein naar Blankenberge kunnen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

railman56

Even dit draadje terug in de belangstelling brengen???..
Vermits een ideale datum voor iedereen niet mogelijk is heb ik geopteerd voor zondag 25 september om 10 uur. Een gids is vastgelegd om een geanimeerde rondleiding te geven in Antwerpen-Centraal gedurende een 2-tal uren.
Per groep mogen maximaal 20 personen deelnemen, liefst 15. Dit is omwille van de akoestiek in het station. Een tweede gids is gereserveerd als reserve bij grote deelname (je weet maar nooit).
Vermits ik deze gids(en) op voorhand moet reserveren en betalen vraag ik een kleine bijdrage aan de deelnemers teneinde niet zelf voor de gemaakte kosten te moeten opdraaien. Het aantal deelnemers is op voorhand onmogelijk in te schatten zodat ik gestreefd heb naar een democratische prijs van 6? per deelnemer.
Iedereen die belangstelling heeft voor deze rondleiding gelieve mij een mailtje te sturen. U krijgt per kerende verdere informatie voor de betaling. Na storting van het bedrag ontvangt U een bevestiging ervan. Wacht niet te lang om je in te schrijven  het aantal deelnemers is beperkt (max. 40).
Hopelijk hebben jullie nog belangstelling in deze rondleiding en kunnen wij samen hier weerom een gezellige forum-meeting van maken.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

SuSke

25 september zit ik de ganse dag vast op de club
"MTD tentoostelling 2011"

Voor iedereen die naar het Centraal Station gaat een mooie afsluiter bij ons [;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.