Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Tramways de Rocheval.

Gestart door Rochevalien, 04 oktober 2005, 15:51:53 PM


Havoc

Ziet er goed uit! Is dat 12mm? Allemaal zelfbouw veronderstel ik.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Zoals ik al vermoedde, Gerrit een beetje kennende: schitterend!!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rochevalien

Ja dat is allemaal zelfbouw en dat rijdt op 12mm sporen.Ik ben momenteel bezig aan een goederentram (10298)die trouwens in de Vlatam loods in Berchem staat.Dat is die in de creme-blauwe livrei.Daar komt een omgebouwd liliput onderstel dat op 9mm stond.Ik heb ook wat spul meegebracht  van op de beurs in Houten ,2kasten +chassis+dak voor 15?,echter geen onderstellen of wielen.Nu had ik nog 2 TT onderstellen staan die wonderwel zeer goed rijden en nog wel op fine-scale spoor.Alleen spijtig van die (heel)grote motoren.
Verder heb ik nog wat lege kasten meegebracht van bij Ferrivan (of Fer-Ivan zoals ze op het waalse forum zeggen[:D])Dat is dat tweeassertje met bijwagen,staat op een Halling onderstel.De panto's zijn oude plastic lima dingen waar de isolatoren afgesneden zijn en waar het sleepstuk vervangen is.De daken werden dan "aangekleed" met overschotjes,wat draad en brol uit de rommeldoos.
Nu alleen nog ramen inzetten,koplampen en misschien een decoder erin en hopla ...de baan op.

Gerrit


tonycabus

Mijn reactie ging de mist in...ik heb de "Absturz" van het forum "live" meegemaakt[:(]

Zoals reeds vaak gezien: het betere werk ? la Gerrit![:p]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)