Film "Antwerpen Centraal" - forummeeting

Gestart door evan, 06 mei 2011, 19:41:41 PM

evan

Ik ga morgen naar de cinema en vroeg mn vrouwtje welke film...

Ze liet me deze film trailer zien:

http://www.antwerpcentral.be/

Heeft er iemand deze docu/film reeds gezien?

Ik wist wel van die scene met een leeuw, maar had niet verwacht dat dit in de cinema kwam, maar op groot scherm kan dit wel boeiend zijn...

Groeten

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Dat die in de cinema ging komen, wist ik.
Misschien een idee voor een forummeeting?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Nu moet moet ik kiezen tussen mn vrouw en het Forum[:o)]

Moeilijk...[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

AtMoPo

Ik ben woensdag naar de premi?re geweest.
Om eerlijk te zijn vond ik er persoonlijk niks aan, maar andere vonden het dan weer heel goed.
AtMoPo

vanmiegroet

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

evan

Wel we hebben een andere film gezien... [;)]


Gerolf zijn idee lijkt me een leuk idee[8D]

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Als we hier een (kleine) forummeeting van willen maken, mogen we niet te lang wachten. Dergelijke films worden meestal niet zo lang getoond.
Momenteel wordt hij in Metropolis Antwerpen (vlakbij station Luchtbal) vertoond om 16:45 en 19:45. De programmatie voor volgende week is nog niet zichtbaar op de website van Kinepolis.
Alvast - onder voorbehoud - afspreken voor volgende zaterdag om 16:45 (of 19:45) ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

Gezien de film alleen maar in Antwerpen en Leuven speelt zou ik graag deelnemen om 16h45, omdat ik nadien nog op een deftige manier thuis geraak met de trein.......
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

evan

Ik kan alleen maar die van 19h45 bijwonen want ik zit met de Expo van de MOBOV te antwerpen en dan zal het nog spoeien zijn...

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

conducteur

citaat:
Geplaatst door Steam.N

Voor mij ook liefst 19.45.


liefst 19.45? Je kan dus ook om 16:45 als ik het goed begrijp? Als er iemand uit regio Brugge eventueel mij wil meenemen kan het ook voor mij 19.u45 zijn. Als je beide uren kan/wil komen, vermeld dat dan ook, dan kunnen we uitpluizen welk uur van de twee het beste past voor zoveel mogelijk deelnemers...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

trainfreak

Voor de mensen die Antwerpen te ver of slecht bereikbaar vinden: deze film spelen ze ook in Gent (Studio Skoop) en Leuven (Kinepolis).
Weliswaar niet zo vaak dan in Antwerpen.
Spoorse groeten
Dimitri

Steam.N

@conducteur: je hebt gelijk: laten we voor beide uren zeggen of het kan of niet.  Voor mij:

Ik zou graag naar de Expo van de MOBOV gaan, en dan is 16h45 te vroeg.  Daarom: 19h45: ja, 16h45: neen.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

conducteur

Momenteel zijn er dus twee personen voor de avondvertoning en ikzelf voor de vertoning om kwart voor vijf. Wie wil deelnemen mag zich bij mij melden. Ik stel voor dat iedereen voor zelf een ticket koopt indien je meedoet.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

evan

citaat:
Geplaatst door conducteur

Momenteel zijn er dus twee personen voor de avondvertoning en ikzelf voor de vertoning om kwart voor vijf. Wie wil deelnemen mag zich bij mij melden. Ik stel voor dat iedereen voor zelf een ticket koopt indien je meedoet.



In Metropolis is het moeilijk om dan samen te zitten daar de plaatsen gereserveerd worden.  Dan dient best op voorhand afgesproken ivm de plaatsen...

Ik ga mn best doen om zaterdag na de MOBOV af te zakken, maar 16h45 gaat niet. sorry Rian[;)]

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.