Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

De uitdaging: \

Gestart door evan, 30 april 2011, 18:09:47 PM

Paulogic

#345
Evan en Patrick... hou jullie baan maar in het oog op ontraxs...
Of ik loop er mee buiten hoor !! Past juust in mijn klein autoken.[:D][:o)][:D]

Ik denk dat ik daar met mijn bakkes toch een uurtje ga op staren.[:p][:p][^][^][^][:p][:p]
mvg,
Paul(ogic)

evan

#346
citaat:
Geplaatst door Paulogic



Ik denk dat ik daar met mijn bakkes toch een uurtje ga op staren.[:p][:p][^][^][^][:p][:p]



En nog een uur op de baan van Kautenbach en op de baan van Milocomarty en nog vele anderen... en daarna naar een instelling om te kalmeren[:D]

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Frank_N

#347
Ben er net uurtje of 3 bezig geweest dit topic geheel door te turven. Sprakeloos....Proficiat Evan, met dit schitternde resultaat!
Wat een vakmanschap!!
Groet van Frank

Paulogic

#348
citaat:
Geplaatst door evan
... en daarna naar een instelling om te kalmeren[:D]



Oeh... ik kom er net van ??? [:D][:o)]
mvg,
Paul(ogic)

Durango

#349
citaat:
Geplaatst door Paulogic


Ik denk dat ik daar met mijn bakkes toch een uurtje ga op staren.[:p][:p][^][^][^][:p][:p]



Jij niet alleen hoor[:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

just4fun

#350
citaat:
Geplaatst door evan

...  een instelling om te kalmeren


En wie zit daar dan in de verpleging? Juist ja, Gerolf! Of de doorsnee modelbouwer van zijn werk kan kalmeren ...? [;)]

Schitterend wat er hier te zien is, in ieder geval.
Paul

Gerolf

#351
citaat:
Geplaatst door just4fun
citaat:
Geplaatst door evan
...  een instelling om te kalmeren
En wie zit daar dan in de verpleging? Juist ja, Gerolf! Of de doorsnee modelbouwer van zijn werk kan kalmeren ...? [;)]
Ok, ik snap het al ... ik moet wat "staaltjes" van mijn werk meebrengen naar Ontraxs [:D] [}:)] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw