Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

De uitdaging: \

Gestart door evan, 30 april 2011, 18:09:47 PM

René

#225
Wow!  Die achtergrond lijkt wel een echte Bob Ross.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Johnnytrein

#226
Op 20/06 staat "Er moet ook nog een ketting aankomen om de kraan te kunnen zwenken, maar ik heb nog geen kettinkje gevonden." dus wees gerust er komt een ketting aan.

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Michiel

#227
Ooops, overheen gelezen. [:I]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

#228
Hello,

Geen update, maar toch even mee reageren.[:)]

De achtergronden zien er inderdaad zeer fraai uit en ik kijk uit naar donderdag[:p]

Vandaag heb ik de administratieve taken van de baan gedaan want dit moet toch bijgehouden worden.  Tevens heb ik al de nodige spulletjes gekocht voor de Fidle Yard, Aluprofielen voor de onderbouw en de afrokking is ook gestikt en klaar.

Graag had ik jullie allen nog ns bedankt voor de vele reacties/schouderklopjes en het lezen.  Dit helpt toch bij de volharding om deze baan in zo'n korte tijd af te krijgen.

Ik keek net naar de start van het draadje en dat was op 30 April en we zijn nu 21 Juni.  Ik moet zeggen dat de tijd wel HEEL snel voorbij gaat[B)]

Van harte een goede avond gewenst en tot... DONDERDAG[:D]

Evan[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

#229
citaat:
Geplaatst door Michiel

Ooops, overheen gelezen. [:I]



Goed dat je me er nog ns aan herinnert[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ratje

#230
Bwa de reacties online zijn niet echt realistisch, zeker die grote waaauuuuw [:p]
Nee serieus, is om van te kwijlen als je ernaar kijkt. Is om jaloers op te worden. Knap werk en als ik wist hoe ik hier een kwijlende smiley kon zetten met een bavetje om de kwijl op te vangen zette ik hem erbij [:D]

(btw super baan om te rangeren [8D] )
trial and error, learning and fun
http://users.skynet.be/mijnmodelspoor

evan

#231
[:D]

Hallo beste lezers,[;)]

Vandaag hebben we de achtergronden geplaatst en de modules uitgelijnd...


Dit hebben we dus buiten gedaan en dan zijn we naar binne getrokken met de baan daar het weer tegen zat.

Patrick neemt nog wat foto's van de baan en zo zien we de grootte van het spel als vergelijking.

Eens de baan 5 min later binnenstond hebben we verder gewerkt aan de detaillering en scenery.

Er staat nog steeds vanalles op het todo lijstje, maar de afwerking nadert.

Naast het station moet ik de boom maken en het beekje afwerken, verlichting afwerken en nog zoveel meer...

Toch reeds wat sfeerbeelden[8D]

































Dit weekend volgt nog meer[;)]

Groetjes,

Wij gaan nu een hapje eten[:p]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Binco

#232
AMAAAI! [:0]
Dikke bravo voor die baan![;)]
Die man met de lange short weet precies ook niet wat zeggen.

Michiel

#233
Waaauw! Ongelooflijk mooi, elk beeld, elk hoekje... Een genot om naar te kijken. En vooral nu de details erbij komen, komt de baan als het ware tot leven. Bijzonder knap. 10 op 10 en een dikke kus van Urbanie en Germaine! Wie van die knapen in schort is eerst? [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

#234
Je kan zien dat ze snel in mekaar geflanst is... [:o)]

Gewoon: geweldig [:p]. We vallen in herhaling... [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

1op32

#235
Hoeft het nog herhaald te worden... GEWELDIG ! Goed werk jongens !!
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

Durango

#236
Ja daar gaan we weer, alle superlatieven schieten bij het zie van deze foto's te kort. [;)]Prachtig gewoon.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

ratje

#237
Knap resultaat. Gelukkig tijdig binnen gezet voor de regen want zou echt jammer geweest zijn. Is echt prachtig [:D]
trial and error, learning and fun
http://users.skynet.be/mijnmodelspoor

Johnnytrein

#238
Ik kreeg ooit op een tentoonstelling een foldertje "hoge school modelbouw" Ik weet nu wat er bedoeld werd
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

eddy

#239
Knappe dingens Evan,chapeau[:p][:p].
groeten eddy