Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

De uitdaging: \

Gestart door evan, 30 april 2011, 18:09:47 PM

eddy

#270
Knap Evan,
voor mij een konijntje op grootmoeders wijze [:p]

groeten eddy

evan

#271
Met zo een weer? [:D]  Geef me maar een fris slaatje[;)]
Thx Eddy[;)]

Hier nog een paar fotootjes...







Wist je dat konijnen nieuwsgierig waren...


Ik wou dat ik meer tijd had om nog meer te detailleren, maar er is geen tijd voor want de baan vertrekt volgende week donderdag naar Duitsland.
Door meer details kunnen we Dirky helpen kiezen[:D][:D][:D]

Groetjes[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

1op32

#272
Evan, knap werk echt heel mooi ! vooral de klimop aan de loods vind ik zeer geslaagd.
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

ToThePoint

#273
Voor mij met pruimen dat konijn.
Schikke dinges Evan !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Steam.N

#274
Evan,  

mooie inrichting.  Ook de klimop is erg geslaagd.
Die kerel in de loods is precies van de hand gods geslagen: wat moet hij in hemelsnaam met al dat gereedschap beginnen ...

Met die konijnen: oppassen: ze ondergraven op een wip heel je baan, en vreten al het groen weg !!!

Doe daarom Eddy en JP maar snel een pleziertje, en stoof de beestjes in goei bier [:D][:D]

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Durango

#275
schitterend. Helemaal gaaf.[:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

ERVIN

#276
Kan je daar dan nog meer aan detailleren Evan??[:I]
Dit is top hoor!!!

janjozef

#277
Nog enkele naaktfoto's op de kasten en een kalender van sportwagens mischien,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Johan Poelmans

#278
citaat:
Geplaatst door janjozef

Nog enkele naaktfoto's op de kasten en een kalender van sportwagens mischien,

Jan


Zoiets moet in elk werkhuis hangen.... Nu, met die sportwagens zit je er niet ver naast: meestal worden dat soort kalenders gedrukt door een of andere handel in autoonderdelen (de echte dan!) [:D]
 

modelbaanHO

#279
Hey Evan,

Ik vermoed dat je project zo goed als klaar is. Ik wens je veel plezier en succes in Sinsheim. Ik ben ervan overtuigd dat je werk ook daar in de smaak zal vallen zoals dat hier op het forum het geval is geweest. Ik heb in elk geval van genoten van je verslagen en heb heel wat tips opgeslagen. Bedankt daarvoor !


Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

evan

#280
citaat:
Geplaatst door modelbaanHO

Hey Evan,

Ik vermoed dat je project zo goed als klaar is. Ik wens je veel plezier en succes in Sinsheim. Ik ben ervan overtuigd dat je werk ook daar in de smaak zal vallen zoals dat hier op het forum het geval is geweest. Ik heb in elk geval van genoten van je verslagen en heb heel wat tips opgeslagen. Bedankt daarvoor !






Hartelijk bedankt en heel graag gedaan!

Er volgt nog wel een uitgebreide fotoreportage en zeker ook wat sfeerfotos vanop Sinsheim (met mn kersverse BR50[:p] van KM1)

Daarna stop ik met dit draadje en ga ik verder met mn eigen project (The Highline)[:)]

Nu ik ga ook nog jullie voorstel van een kalender op 1/32 met "kleurrijke fotos"  proberen te realiseren[:I][:D] om deze in de loods te hangen.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

martintje

#281
citaat:
Geplaatst door evan
Daarna stop ik met dit draadje en ga ik verder met mn eigen project (The Highline)[:)]



Gelukkig... tis bijna maart heh [:D]

Tot morgen Evan. mocht jij eerder zijn...... alleen suiker [:X]
Mvg Marty

Geert

#282
Verklein dan ook de kalender van MSM en hang die op in je loods.(een beetje reclame mag wel zeker?)

Z??r geslaagde uitdaging overigens. Daarnet nog eens je beginwoorden (van dit draadje) gelezen.
Voor mij het mooiste project wat ik ooit heb gevolgd (en gezien op diverse forums).

Toch een zeer klein opmerkingske, wel eentje die zich afspeelt op de achtergrond, ? letterlijk?. Het glooiende landschap op de achtergrond komt niet overeen met de rotsachtige op de voorgrond.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

evan

#283
Hoi Geert,

Bedankt voor het leuke compliment.
Wat de rots betreft begrijp ik je, maar dat komt waarschijnlijk door het vertekende beeld van de "close up" foto's.  De hoogste rots of steen formatie die je ziet is eigenlijk omgereken maar 4 a 5m hoog.  Dit komt overeen met een afgegraven stuk landschap voor de passage van het spoor.  Daarom is het logisch dat het gesteente alleen kort bij het spoor ligt en niet ergens anders.  
De bedoeling is dat het landschap glooiend is[:)]
De rots voor het spoor is omgereken 3m hoog en dat is voor de weg die er voor loopt.

Ik plaats kortlings nog een foto met het ganse overzicht en dan zal dit hopenlijk beter overkomen[;)]

@Marty,

Yup en als jij eerst bent voor mij melk zonder koffie aub[8D]

Groetjes
Evan[:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

René

#284
Ik zou de Pirelli kalender van 1958 gepaster vinden alhoewel de foto's op die van 2008 beter zijn. [:D] De dames zijn ook iets minder verlopen en vergeeld.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl