Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Vacumeerklok

Gestart door Lien Hereijgers, 14 april 2011, 14:43:02 PM

Paulogic

citaat:
Geplaatst door PeterC
Een (vervelend) bezoek aan de tandarts compenseer ik door de voor haar versleten boortjes en freesjes mee te brengen; die zijn voor mij nog heel goed bruikbaar [:)]



Volgens mij zijn die boortjes een excuus om bij de tandartse te gaan [;)][8D][:D]

Recent bij een tandlabo gevraagd naar dat 'spul' waarmee ze
een afdruk maken van een gebit om het te kunnen herstellen.
Voor de modelbouw veel te duur tenzij je een hele pak stuks wil
afgieten. En zo'n vacuumklok... Zouden die uit een oud scheikunde
lokaal niet kunnen dienen ? Zo'n stolp op een plaat met rubberen ring
en een afzuiging ?? Die moeten hier en daar op een school nog wel
staan stof te vangen, niet ?
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

Mijn vrouw is tandartsassistente [^] Ik hoef zo niet op tandartsbezoek om aan tweedehands (tweedetands?) materiaal te geraken [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Lien Hereijgers

Lieve mensen,

Ik vind het zeer fijn dat er zoveel reacties komen op m'n vraag! (Dirky alles vergeven en vergeten hoor, soms kunnen we al een heftiger reageren dan we bedoelen h?)

Ondertussen heb ik een adresje gevonden die tweedehands industriele vacuumpompen voor een mooie prijs verkoopt. Daar ga ik van de week eens een kijkje nemen.

En idd nu blijkt dat we in m'n oude school nog zo'n oude glazen stulp op een rubbere band hebben liggen. Hij zit enkel vast aan een mega zware tafel, hopelijk krijg ik hem er dus af en kan ik hem verplaatsen naar m'n thuis.
Moesten nog andere mensen zo'n klok ergens voor een goede prijs kunnen vinden, ben altijd nog kandidaat!

PeterC

Lien,
Je niet altijd laten ontmoedigen door sommige commentaren (Sorry Dirk [;)]).
Ik hoop dat je je resultaten en je ervaringen ook met ons deelt; wij zijn allemaal 'curieuzeneuzen' en leren graag wat bij (ook al is het in een andere 'branche').

citaat:
Geplaatst door Paulogic
Volgens mij zijn die boortjes een excuus om bij de tandartse te gaan [;)][8D][:D]



Paul, het is een heel lieve 'dame' en ik ga er al 30 jaar [;)]
Groetjes, Peter


Paulogic

Lien; succes met de klok en de juwelen.

Peter; allez al dertig jaar foefkes bedenken om bij haar te gaan...[:D]

Gerolf; t'is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente !

Ludieke noot : t'is altijd leute in de pr..te van de kinesiterapeute.
En de zus van mijn jeugdvriend is een kine dame en 't liedje klopt ![8D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

Lien - zoals al gezegd door Peter: Laat ons weten wat het effect is, h? [;)]
citaat:
Geplaatst door Paulogic
t'is altijd leute in de pr..te van de kinesiterapeute.
[:D] [:D] Da's eentje voor op het werk maandag [:D] [:D] (verschillende kinesistes [}:)])
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw