Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Groterdamse Projecten

Gestart door Chris, 13 april 2011, 01:02:58 AM

Chris

#15
Hallo Gerolf, Doomslu

Dank voor de complimenten :)
Nee, ik ga ze niet verder verouderen.
Ik hou meer van de 'net gerestaureerd'look :)

Michiel

#16
Waauw! Prachtig! Heel erg knap gebouwd, en op schaal! Schitterend! [:p][:p]Alleen glanst het dak nogal plastiekerig, of komt dat door de foto (flash)?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Chris

#17
Komt door de foto. (en op de foto is ze net vers uit de verf)
Alles is geschilderd, dus geen plastic meer te zien. [:)]
Model moet nog even lekker uitharden en opdrogen :)

Gerolf

#18
citaat:
Geplaatst door Chris
Ik hou meer van de 'net gerestaureerd'-look :)
Vind ik prima, hoor [8D]
Het glanzen van het dak is ook meteen verklaard [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

#19
Prachtig hoor Chris.
Het helemaal zelf bouwen kan enkel maar aangemoedigd worden, en jij bent ook weer het bewijs dat je zo prachtige gebouwen kan realiseren.
Doe zo verder.
Met vriendelijke groeten
Peter

Thommy

#20
wanneer is die wel te koop?? lijkt me wel wat om er een paar stukken glasraam extra in te steken...(heeft zo direct weer een idee in z'n hoofd zitten)
Greetz

Thommy

Chris

#21
Weet ik niet, het is nog een studie model.
De muren en de toren, die is klaar, maar het dak heb ik helemaal zelf moeten doen. Als men daar ook nog mallen van moet maken, dan zal het nog wel even duren.

Maar het is nog niet zeker.
Men kan ook besluiten om snijmallen bij het bouwpakket te doen, zoals ik heb gedaan, dan kan het eventueel sneller.

Maar nogmaals, ik weet het niet. Misschien voor neurenberg 2012 ?

Chris

#22
Ik ben nu bezig met de loods van Artitec






Chris

#23
Eerder had ik het station al gedaan




Michael

#24
Chris ik volg je al een tijdje op je site maar het blijft altijd een feest om je creaties te bekijken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ERVIN

#25
Ik moet eens dringend Artitec beter in de gaten gaan houden , want die maken zo te zien prachtige gebouwen.[:0]
THX Chris.[;)]

Kees-Jan

#26
Ziet er zeker goed uit Chris. Komende zaterdag maar eens op zoek gaan naar wat gebouwen voor het nieuwe projectje [;)]> in Houten.

Kees-Jan

Chris

#27
@Ervin : Er komt nog meer, dus zou ik zeker doen :)

@KJ : Voor het Duister Lijntje ?

Kees-Jan

#28
Yep Chris.

Kees-Jan

Chris

#29
En de loods is ook af.
Net vers klaar.