Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 103

Gestart door doomslu, 11 april 2011, 22:02:38 PM

doomslu

Een dagje later dan gewoonlijk heb ik alle info beschikbaar (maar ik heb een goed excuus: dit week-end had ik andere bezigheden, zoals taart eten en champagne drinken :I):

MSM 103 ligt volgende vrijdag in de winkel!

Meer? Zie: www.modelspoormagazine.com
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door doomslu

Een dagje later dan gewoonlijk heb ik alle info beschikbaar (maar ik heb een goed excuus: dit week-end had ik andere bezigheden, zoals taart eten en champagne drinken [:I]):

MSM 103 ligt volgende vrijdag in de winkel!

Meer? Zie: www.modelspoormagazine.com



Luc,

Alvast proficiat met je verjaardag ! Wel erg dat je zo vergeten wordt ! [:0] [:(!]Dank zij je hint was er toch ene slimme die begreep wat je bedoelde ![:D]
Hoop dat je hoofd niet pijn deed van al die champagne ![:o)][:D]
Groeten Peter[;)]

Michael

Dat beloofd weer een hoop lees plezier. Hopelijk wordt dit mijn eerste nummer als abonnee.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Weer een beloftevolle inhoud [8D]
Jean-Luc terug aan de slag? Dat is waarschijnlijk het eerste artikel dat ik zal doornemen [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Aftellen geblazen.  Hopelijk komt het magazine vrijdag aan.  Om een of andere reden moet ik soms enkele dagen langer wachten dan anderen.  Misschien is de postbode ook een fervente modelspoorder ...

Er zitten precies weer enkele interessante onderwerpen in [:)][:)][:)]
Weekend voer.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

factageklerk

Staat er ook een verslag in van de afgelopen forummeeting?
 

railman56

met foto hoop ik [;)]
het overige ziet er ook alweer veelbelovend uit
nog enkele dagen geduld en ondertussen naarstig verder werken
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Baureihe 103

citaat:
Geplaatst door doomslu

Een dagje later dan gewoonlijk maar ik heb een goed excuus: dit week-end had ik andere bezigheden, zoals taart eten en champagne drinken [:I]):




Dit is geen goed excuus hoor, wij ongeduldig gretige lezers
moeten extra lang wachten terwijl u Bourgondisch aan het feesten gaat.

Groetjes Bert[:D]
Bestaat er een andere hobby.

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Baureihe 103

citaat:
Geplaatst door doomslu

Een dagje later dan gewoonlijk maar ik heb een goed excuus: dit week-end had ik andere bezigheden, zoals taart eten en champagne drinken [:I]):




Dit is geen goed excuus hoor, wij ongeduldig gretige lezers
moeten extra lang wachten terwijl u Bourgondisch aan het feesten gaat.

Groetjes Bert[:D]



Bert,

Luc had wel een excuus was zijn verjaardag ![:o)]

PS Misschien ??n ideetje om het goed te maken vraag ons eens deze zomer voor een bourgondische bbq in Luxemburg ![}:)][}:)][}:)]

Groeten Peter[}:)][:D][:p]

gjvdz

Vind ik een heeel mooi idee[:D]
Maar goed nu terug naar de nieuwe uitgave, de draaischijf lijkt me interessant, en de banen zien er op het eerste zicht ook heel goed uit dus ik weet wat doen[:D]
Mvg Giel-Jan

janjozef

voor mij ook eens een kijkje naar die draaischijf

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Baureihe 103

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter
Luc had wel een excuus was zijn verjaardag ![:o)]

PS Misschien ??n ideetje om het goed te maken vraag ons eens deze zomer voor een bourgondische bbq in Luxemburg ![}:)][}:)][}:)]

Groeten Peter[}:)][:D][:p]



Tof idee ik ben niet meer weg te slaan bij de brievenbus[:p]
Bestaat er een andere hobby.

doomslu

Forummeeting in Luxemburg? Dat is een ander draadje mannen... [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Is het waar of niet, alvast dan maar een fijne verjaardag Luc[:)][:)]
Dat zou eens de max zijn om een meeting te houden in Luxemburg, zal dan wel met overnachting zijn [;)][;)]

argilla

Alweer een mooi nummer.
Veel leesplezier in het vooruitzicht. Toch wilde ik graag eens mijn vraag, in de rubriek lezersbrieven, over CD effe verduidelijken. Ik bedank alvast Luc voor het geven van een forum hierover.

In de repliek staat inderdaad dat je , hier in het forum alles kan vinden dat je nodig hebt dwz: tips en tricks, aanwijzingen raadgevingen enz....
Maar, dat is eigenlijk niet de opzet en/of de bedoeling van de CD.
Wat dan wel?
Eigenlijk is het een modelbouwer presenteren die werkt aan zijn baan (of werkte aan zijn baan) De beschrijving van zijn baan op zijn manier. Zeg maar een "lifetime layout" .
Nu dat dit veel geld kan kosten ; ben ik niet helemaal akkoord.
Het is zo dat "niet iedere maand" een CD moet verschijnen. Laat ons aannemen 2 x per jaar. Het eerste en het laatste nummer bv. .
Als je weet ( en dit effe terzijde dat een werkmakker(( ga geen namen noemen is )) lege CD koopt met de 5000, en van prima kwaliteit en in het wit, in ??n keer in een kartonnen hoesje, en alzo de prijs drukt tot 0,80 ?/stuk) denk ik niet dat de kostprijs zover zal stijgen. Hij rekent aan ons (leeg en hoesje): 1,00?
Ik bedoel maar ......

Nu dat het Magazine hierbij nog kosten heeft zoals drukken van het hoesje oke! Maar laat ons niet overdrijven meer dan 6 ? zal het nooit bedragen en zekers geen bedrag zoals een muziekCD .

Ik heb hier een CD liggen van onze collegas British Railway Medelling. Prachtig , maar ik bedoel niet dat we dezelfde weg moeten inslaan. Het concept kan wel hetzelfde zijn maar de uitvoering en invulling hiervan kan totaal verschillend zijn.
Spijtig dat ik niet weet hoe je dit hier kan plaatsen anders zouden jullie zelf een oordeel kunnen vellen.
De kostprijs is ?4,99 De ? staat op 0,86 kan jezelf uitrekenen


Ik denk dat je in onze hobby voor kleinere dingen veel meer betaalt toch ?
En avondje uit bv , een etentje ..;.. een paar pinten met de makkers ???

Verder mannen [;)][:p]


PS; Misschien kunnen we in dit forum in de toekomst een speciale "button" vinden zodanig dat we videoconferencies kunnen organiseren over de onderwerpen  op vooraf bepaalde tijdstippen. Iets voor luc ( en andere admins) ??
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15