Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Stoomfestival Mari

Gestart door matti, 28 september 2005, 23:51:19 PM

matti


                Zijn er hier mensen naar het Stoomfestival van de CFV3V geweest? Wat vonden jullie er van . Voor mij was zondag 25/09 zeker en geslaagde dag . Ik mocht de hele dag mee op de gastloc uit Maldegem, de Poolse Ol 49-12, een fantastische ervaring .

 8

trainfreak

Ik ben zaterdag geweest, samen met nog andere SCM leden.
Het was de eerste keer dat ik er naartoe ging en ik vond het fan-tas-tisch[:D].
Alleen jammer dat de OL49-12 maar op het einde van de dag reed, zo missten we die net.
Spoorse groeten
Dimitri


janjozef

Zal daar volgende kaar toch eens moeten gaan kijken, heb precies heel wat gemist

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tonycabus

Precies, h??
Bedankt Etienne voor de prachtige foto's!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

svvander

Ammaai, volgend jaar op tijd in mijnen agenda zetten. Ziet er leuk uit. [;)]
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

jossebe2000

Goedendag
bedankt

de foto zijn niet van mij [;)]

rgp

Dag,

ik ben niet geweest en zal het ook niet zo gauw doen, omwille van een pijnlijke ervaring.  In maand augustus 96 of 97 ben ik getuige geweest van een gesprek tussen 2 bestuurs?leden over de wielbanden van een van hun stoomloks.  Die zat met losse wielbanden, maar zouden hem laten blijven rijden tot na het stoomfestival !
Als ik hun geldmiddelen zie en zie wat ze ervan bakken (opkopen en latten rotten, kijk eens naar die 50 - 52 ?? die staat te roesten) vind ik het maar povertkes, zeker als je het vergelijkt met TSP?en SCM.
Een die alle jaren gaat wist te zeggen dat er beduidend minder volk was.

Roland

loco

Dat is bijna 10 jaar geleden. Intussen veel Europese subsidies gekregen (net als Maldegem) en veel bijkomende investeringen. Je kunt de huidige toestand niet meer vergelijken met 97. Er is heel wat veranderd en veel profesioneler. Maar je hebt gelijk. Het blijft een hobby, en er zijn maar enkelen permanent in dienst en dan waarschijnlijk nog onder ??n of ander statuut. Heel wat extra veiligheidsmaatregelen zijn genomen, ook naast naast de baan. De tijd is er niet blijven stil staan.
Dus toch maar eens terug gaan kijken.
Loco