Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

graffiti?

Gestart door Metpetergaathetbeter, 31 maart 2011, 12:03:30 PM

Metpetergaathetbeter

Wie zegt dat treinen maar steeds overklad worden met graffiti, maar het kan ook anders :http://www.lrpresse.fr/trains/viewtopic.php?f=45&t=47568 :p
een ideetje voor onze baan ; wanneer je zoiets probeert laat het ons weten !
Groeten Peter

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

janjozef

ja dat is geen kladden maar kunst, maar die treinen zullen waarschijnlijk nooit meer rijden
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Durango

Das een uitdaging[:D] Wel mooi
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

daz_one

hey all,
tis al lang geleden dat ik iets postte op deze forum, dit zijn al mijn weather werkjes dat ik tot dus ver heb gemaakt, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik ben nog maar een beginner dus alle commentaar is welkom.










Steam.N

David,  proficiat!
Uitermate mooi gedaan.  
Hoe heb je dit gedaan?  Met de hand op de rijtuigen geschilderd? Of heb je eerst decals gemaakt?
Mooi mooi mooi [:)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

daz_one

Merci Steam.N !!!

Nee ik gebruik nooit decals, toch niet voor graffiti tis allemaal met de hand geschilderd meestal acryl en chalk markers (Posca).

Metpetergaathetbeter

Zowel the weathering als de graffiti zijn goed geslaagd ! Knap !
Groeten Peter[;)]

Steam.N

Serrieus vaste hand !
En de weathering is ook om van te watertanden! Sjiek!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ERVIN

Toen ik je foto's bekeken had , moest ik even terug naar boven scrollen om je tekst nog eens opnieuw te lezen , "ik ben nog maar een beginner" schreef je toch h? , amaai als jij " nog maar een beginner" bent, wat gaan we dan over een paar jaar nog te zien krijgen van jou , dit is prachtig man!!![:0]

daz_one

citaat:
Geplaatst door Steam.N

Serrieus vaste hand !
En de weathering is ook om van te watertanden! Sjiek!

Valt best mee hoor met "die hand" :d ben 30j en heb kunst gevolgd vanaf 3de middlbr en 3j hogeschool om uiteindelijk tig lasser te worden in de petrochemie........

Thanks Metpetergaathetbeter !!!

railman56

om van te snoepen, zeer mooi verweerd en dat voor een "beginner".
persoonlijk vindt ik die roestvlekjes met druipsporen bijzonder geslaagd (op witte union pacific)
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Paulogic

Ik wou dat ik zo'n beginner was als jij [:0][:0]

Nice life schaal graffiti. Niet simpel denk ik.
Blijf maar rustig verder beginneren... [:D]
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

Amai, David [8D] Knappe weatherings [:p] Je hebt geen reden om bescheiden te zijn [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Niet "mooi", maar wel super realistisch. Hoe bedreven ben je eigenlijk met die tags! [}:)][}:)] [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)