T-shirt, Polo of Sweather ?

Gestart door Metpetergaathetbeter, 26 maart 2011, 16:57:18 PM

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door martintje

dan had ik ze rap terug gebracht Paul, als het zo schipperen was met dezelfe maat.
Dan is er waarschijnlijk in chinaland verkeerde labeltjes ingezet.
Als ze van mij waren afgekomen, had je ze zo weer in mogen leveren voor nieuwe [:)]
En duur, wat is duur.... ik lever Slazenger shirts voor een euro of 4 bij 12 stuks.... probeer ze maar voor die prijs in de plaatselijke kledingshop te krijgen, daar krijg je voor hetzelfde bedrag 1 stuk [8D]



Heb eens zitten kijken dat logo van ons is dat (antrasiet)grijs met rode belettering dat zou toch nog fraai zijn ! Niet steeds dat terugkerend wit, blauw of zwart ! Een logo dat is een eenmalige kost
(maar wat met het woord forum ) en kan later ook nog gebruikt worden (bij herdruk) !antrasiet polo met Modelspoor - Train miniature en daarbij forum ! dat zou toch fraai uitkomen ?

Toch eens goed overdenken !

Groeten Peter[;)]

Metpetergaathetbeter

@doomslu,

Ik zond je een mailtje !

Metpetergaathetbeter

@doomlu,
Luc, je hebt opnieuw een mailtje, laat eens iets weten !
Groeten Peter[;)]


Misschien zou het leuk zijn mochten de leden kenbaar maken of ze een polo zouden willen bestellen !

Alvast voor mij 1

Steam.N

Antraciet lijkt me inderdaad eem mooie, ongewone, kleur.
En als opschrift "Modelspoor - Forum - Train miniature" in 't rood.  Komt duidelijk uit, en herkenbaar tov ons forum logo !

Moest dergelijke t-shirt (of sweater, of ...) doe ik mee.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

svvander

Zijn er ooit t-shirts gedrukt? (Of polo's?). Ik ken wel wat mensen die t-shirts bedrukken, ik wil wel eens horen. Maar... voor 10 t-shirts zal je een pak betalen. Bij zeefdruk betaal je normaal gezien al een opstartkost (t-shirt ontwerpen etc.). Bij de meeste drukkers waar ik mee werkte vroeger, was dit €100 ex-btw. Per t-shirt (hoge kwaliteit, type Fruit of the Loom) betaal je ongeveer €8 per stuk ex BTW. Dus bestel je er 20, dan komt dit al heel snel op €16 (enkel kleur, enkel vooraan een logo). Personaliseren is al een heel ander verhaal. Dan kom je aan minimaal het dubbele bij dit aantal. En het zakt niet zo snel als je er meerderen neemt.

Maar je kan ook iets goedkoper te werk en zelf een "shop" online zetten.
En dan maak je dit;

Vooraan:

Achteraan:


Prijs? Voor 20 stuks, €25 ex verzendkost (incl. btw). Tekeningen en tekst kan je zelf kiezen... Als je er meer dan 30 besteld, komt de prijs juist niet onder de €20.

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Koen

Mooi ontworpen. Mocht dit doorgaan, wil ik er best een aantal bestellen  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

loebaske

Ben voorstander....heb belangstelling

svvander

Iets goedkoper:



ID: 9WqNxB0M55Nq9Pxmp8X
/nl/zelf-ontwerpen?productType=6&view=2&draft=9WqNxB0M55Nq9Pxmp8X&affiliateId=1246955&orgn=CYO&netw=OT
Bij afname van minimaal 11 stuks komen deze op €23 all incl.

Het probleem is wel: hoe krijgen we dit geregeld? Ik heb geen zin om alles voor te schieten en dan met de helft te blijven zitten. Ik kijk eens na hoe je zo een shop start.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Metpetergaathetbeter

misschien dat MSM-TMM de verkoop zou willen doen ?

mardig23

Hoi Sven,

Ik zou beginnen met toestemming te vragen aan de forum beheerder, en dus de eigenaar van het logo. ;)



Mvg Karl

svvander

Het logo dat ik hier gebruik is er eentje dat gratis aangeboden wordt door de website van de t-shirten leverancier (of hoe je het noemt). Buiten de naam die er boven staat, is er niet gestolen. Anderzijds lijkt het mij wel logisch om eerst toestemming te krijgen. Maar we kunnen er natuurlijk ook gewoon: "De Modelspoor-forum vrienden" van maken he  ::)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

mardig23

Hoi Sven,

Ik zeg ook niet dat je gestolen hebt, maar ik zou, zoals ik al zei, beginnen met de forumbeheerder.
Dan zou je echt MSM-forum t-shirts kunnen maken.
Dat is ook wat dit draadje insinueert, MSM shirts, niet van de vrienden van het forum...

Vraag blijft, hoewel ik het best een leuk hebbeding zou vinden, wat het nut zou zijn van deze T-shirts?







Mvg Karl

Metpetergaathetbeter

eigenlijk lijkt mij het verstandiger eventueel een model met logo (misschien achteraan ook het MSM-TMM logo en je forumnaam voor te stellen.
Eventueel een lijst samenstellen van geïnteresseerden met aantal,maat,kleur en die laten geweten aan MSM.
Die kunnen dan beslissen of zij bereid zijn op de wagen euh wagon te springen?

SuSke

Toch prachtig hoe je een draadje dat in 2011 een stille dood is gestorven door desinteresse nu terug oprakelt in de hoop...  8) ???
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jef

Citaat van: mardig23 op 23 april 2019, 21:47:47 PM
....wat het nut zou zijn van deze T-shirts?

Dat vraag ik me ook af...
Tuut zei de trein en de statie vertok.