Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

T-shirt, Polo of Sweather ?

Gestart door Metpetergaathetbeter, 26 maart 2011, 16:57:18 PM

BC911

Euh ... gewoon een leuk t-shirt van het forum waar je heel wat nuttige info vindt en waar je lekker kan ontspannen?

Dragen jullie nooit t-shirts? Ik zou het personaliseren lekker achterwegen laten. Gewoon een relatief neutraal t-shirt van goede kwaliteit met logo ('s). Das mijn gevoel hé  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Koen

Het is leuk wanneer je op een expo of een beurs ziet wie er ook aangesloten is op het forum. Dikwijls ontmoet je mensen waarvan achteraf blijkt dat ze ook op het forum aangesloten zijn.
Persoonlijk zou ik opteren om aan de verkoop van de T-shirts een goed doel te koppelen.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Jurgen

Ik moet het niet hebben, blijf ook liever anoniem zodat ik in alle rust een beurs kan bezoeken. Ik ben ook geen babbelaar, dus veel zou ik toch niet zeggen.

Maar als het doel is om herkenbaar te zijn wat is er dan mis met de badge die al een paar jaar gebruikt wordt door sommige mensen?

Het is maar een bedenking, verder ben ik niet voor of tegen het idee.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

SuSke

Wordt het kiezen tussen het hemd van de club met een MSM badge of een MSM-T-shirt met een badge van de club.
Dan peins ik dat ik val voor het eerste.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt

een mooi hemd zie ik ook wel zitten

Gerolf

Citaat van: SuSke op 24 april 2019, 10:51:57 AM
Wordt het kiezen tussen het hemd van de club met een MSM badge of een MSM-T-shirt met een badge van de club.
Dan peins ik dat ik val voor het eerste.

+1  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw