"Lake Louisa RR, John Hammond's Swamp logging"

Gestart door Ronald, 20 maart 2011, 22:26:21 PM

railman56

#45
ja, die stoelen zijn een verbetering. streng zijn voor jezelf en durven opnieuw beginnen. zeer mooi.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

vanmiegroet

#46
Model of echt of meesterwerk?
U kiest
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Gerolf

#47
Knap, Ronald. Proficiat [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Arbeco

#48
Mooi Ronald! Je zou er spontaan vegetarisch van worden...[;)]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

Thommy

#49
welke schaal was dit weer [:0]
Greetz

Thommy

Ronald

#50
Dank U allen, ook zeker namens Wanda! Zij is het die dit freubelwerk prima beheerst en er het geduld ook voor heeft. Zonder haar zou ik dit zeker niet kunnen [:I] [:)]

We gaan gewoon door [;)]

Ronald

#51
Zo, een kleine update. Gisteravond kwam ik thuis en liet Wanda zien dat ze de kistjes mooi verouderd had:







Verder was het vanmiddag zo'n mooi weer dat Wanda en ik de bakjes buiten gezet hebben en geschuurd en gegrond hebben:



Ook het Civil War bakje is meegegaan in die behandeling.

Hopelijk in of na het paasweekeinde weer meer nieuws!

marc goovaerts

#52
In navolging van de restaurantsector zullen we voor Wanda ook een soort Ladychef of the Year moeten uitvinden [:D]

Ronald

#53
Yeah, right![:D]

De bouw ligt echter even stil: http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,36664.0.html

Maar we gaan wel verder hoor. Even wat organiseren in huis..... ;)

Groetjes, Ronald en Wanda.

Ronald

#54
Sorry, de link is aangepast door BNLS. Hier even het verhaal van zondagmorgen:


Hallo luitjes,

Ik post het even hier en niet in de bouwdraadjes.

Afgelopen vrijdagavond om 10.56 uur is ons eerste kleinkind volledig onverwacht ter wereld gekomen: Layla, 2195 gram zwaar en helemaal mooi en compleet! Dus ja, onze dochter Shannon was zwanger en wij zijn opa en oma geworden. Zoals al gezegd was dit voor ons een complete verrassing omdat we het gewoon niet gezien en gemerkt hebben. Het is iets waarvan je denkt dat alleen een ander het overkomt en het is ook bijna ongeloofwaardig als je dit zo leest. Maar het is toch echt zo. We hebben het echter volledig geaccepteerd en gaan er dan ook helemaal voor om samen met Shannon haar dochtertje en ons kleinkind Layla samen op weg te helpen in de opvoeding.

Wij, Wanda, Ronald en zoon Kilian zijn erg blij voor Shannon en Layla. Ook voor Shannon is het even moeilijk omdat ook zij niet wist of bewust was van haar zwangerschap. Inmiddels zijn we nu 1,5 dag verder en gaat het met alle 2 erg goed. Het gewicht van Layla is inmiddels 2250 gram en ze gaat prima. Naar verwachting komen zij beide dinsdag of woensdag thuis.

De kleine:



Met ons:



En wij gisteravond aan het eind van ons latijn.... met een lekker wijntje:

[

De toekomst ziet er nu even anders uit dan dat we tot vrijdag toe gepland hadden. Met 46 en 47 grootouders worden lag niet in onze planning, maar het is nou eenmaal zo.

Wij gaan ervoor!?[:)][:)][;)]

Groetjes, Ronald en Wanda.

doomslu

#55
Gefeliciteerd. Opa en oma worden is toch iets heel speciaals, al ben ik geen ervaringsdeskundige. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

just4fun

#56
Proficiat!

Paul

Durango

#57
Ronald, Wanda
Proficiat met het Opa en Oma schap.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

evan

#58
Van een verrassing gesproken!

Gefeliciteerd aan de ouders en grootouders!

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Paulogic

#59
Proficiat met het schaal 1/1 preisertje !
Of mag ik zeggen prijzertje ?

Veel plezier als ouders, grootouders, overgrootouders,...

tip aan Wanda : de baby moet je niet vervuilen, die doet dat
zelf wel [:D]
mvg,
Paul(ogic)