"Lake Louisa RR, John Hammond's Swamp logging"

Gestart door Ronald, 20 maart 2011, 22:26:21 PM

Ronald

En nog even ter aanvulling nadat nummer 6 klaar is:



Later meer!

Steven123

Wel Ronald, er komen niet veel reacties maar ik ben er zeker van dat veel volk vol bewondering zit mee te kijken  8)
Ziet er schoon gerief uit, nog veel succes met de constructies  ;)
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Michael

Een leuk precisie werkje en nog maar één week te gaan, Ronald succes tot volgende week.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

René

Zijn die disconnects volgende week al inzetbaar op LLRR? Dan kom ik nog een keer foto's maken.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Ronald

Dank mannen! Ja, ze zijn dit weekeinde al inzetbaar in Duitsland in Westerwald. Hier alvast een filmpje, snel geschoten na het eten:

- http://www.youtube.com/watch?v=cUqLH8OdKBc

De beide bruine waren al langer klaar en fungeren nu als koppelstellen. Hoop iig de beide laatste 2 volgende week af te hebben zodat ze als 10-stel rijden kunnen!

Ronald

Zo, weer een kleine update. In Leipzig vertoonde de boxcab Shay behoorlijke kuren. Een soundupdate met de Esu programmer bracht geen uitkomst en het leek zelfs of 't ding steeds slechter ging lopen. In Leipzig hadden we er al wat gras uitgeplukt maar ik denk dat er wat in de aandrijving cq vertragingskast terecht is gekomen. Omdat ik nog een extra aandrijving had liggen (ooit toegestuurd gekregen van Bachmann) heb ik vandaag de aandrijving maar een getransplanteerd:



Hier is de operatie voltooid... :



Het was een kwestie van even 2 draadjes solderen en zorgen dat ze weer goed geïsoleerd de behuizing in gaan. Die is tenslotte van metaal.
En hier weer op de rollenbank na een nieuwe soundupdate:



Ze heeft een nieuwe fluit gekregen en een afblaas geluid. Weer helemaal up to date! En klaar voor Mechelen! Trouwens, daar zullen zeker 8 disconnects in bedrijf zijn  :)

Steven123

Ben eens benieuwd om dat allemaal te zien rondrijden, mooi bezig  8)
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Ronald

Dank U, en ja dat is een heel festijn ;) Hier alvast de boven getoonde loc:

- http://youtu.be/YCFftLtwZWg

Michael

Ronald wat een prachtig ding die kom ik zaterdag toch even bewonderen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Ronald


Gerolf

Daar gaat wel meer volk naar komen kijken, ik in elk geval  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Ronald

Ik zie een ieder graag komen, verheug me al zeer op deze voor mij nieuwe show. Heb er inmiddels in ruim 12 jaar al heel wat gedaan in Europa. Wel België maar nog nooit Mechelen. Dus wordt het tijd eens bij jullie te gaan kijken! :) ;)

René

Zo'n houten Shay lijkt mij nog wel iets om te maken. Wel jammer van die brakke aandrijvingen van die dingen.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Arbeco

Ha Ronald, volgende keer maar eens (nog) beter naar je baan kijken hoor, door al dat geklets kwam het er niet zo van he.... :) :) :)

Groetjes Len ;)
Old diesels never die...

Ronald

Eh nee, niet echt. Maar jullie waren wel heel gezellig met elkaar! :) Da's ook wat waard, niet dan?