Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Ronald stelt zich voor.

Gestart door Ronald, 20 maart 2011, 20:20:36 PM

Ronald

Hoi Luitjes,

Ik wil mijzelf even voorstellen na mij aangemeld te hebben. Ik ben Ronald Halma uit Aalten, Nederland. In navolging van enkele bekenden wil ik hier ook eens rond kijken en mijn bijdrage leveren.

Ben vanaf 1999 weer serieus bezig met de hobby en wel hoofdzakelijk Amerikaans in H0, en daarnaast ook 0N30. Ik heb vanaf die tijd 3 modelbanen gebouwd voor tentoonstellingen namelijk Metusa Juction (1999-2007), The Shop 2003-heden) en Cornfield Yard (2010-heden). Ik ben momenteel bezig met 2 nieuwe banen en wel eentje die zich gaat afspelen in de Amerikaanse Burgeroorlog die plaatsvond van 1860 tot 1865.
Verder bouwen mijn vrouw Wanda (bekend van haar modelbaantje "Halte Paradjakan" welke op OntraXS 2010 stond) en ik momenteel aan een 0N30 modelbaan die zich gaat afspelen in Zuidelijk Amerika, de zgn moerasstaten, en die gaat gebouwd worden in 0N30. Zij gaat heten "Lake Louisa RR, John Hammond's Swamp logging" en van die bouw wil ik ook hier graag een bouwverslag bij gaan houden.

Zo, een hele mond vol:) Ik hoop het hier naar mijn zin te krijgen en veel van jullie te mogen leren;)

Later!:)

janjozef

#1
welkom Ben

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Ronald

#2
Jan, doe maar Ronald....[:)]

Metpetergaathetbeter

#3
Ronald,
Blij je hier te mogen begroeten ! Zo te horen kunnen wij nog heel wat opsteken want zo te horen ben jij reeds een (heel)ervaren modeltreinliefhebber ! We hopen dan alvast regelmatig eens iets van jou te horen (zien)!

Groeten Peter[;)]

PS En wie kan hier zeggen dat zijn vrouw actief modules of aan treinbanen (mee)werkt !

eddy

#4
Hoi Ronald,
heb al wat werk van u mogen bewonderen op Beneluxspoor,en wat leren van elkaar is wederzijds.
Alvast welkom.
groeten eddy

Ronald

#5
Dank mannen!
citaat:
PS En wie kan hier zeggen dat zijn vrouw actief modules of aan treinbanen (mee)werkt !

Wat een luxe, he?[;)]

Ik open het bouwdraadje zometeen![:)]

railman56

#6
welkom op het forum ronald en wanda
ik had nog niet het genoegen om jullie werkjes te bewonderen maar daar zal snel verandering in komen zo te zien.
laat maar komen ik ben super benieuwd
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Durango

#7
Welkom Ronald alhier. De wereld is toch maar klein niet[:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Ronald

#8
@Marc; dank je!

@Leon; zo is het maar net[:)][;)]

Cozzy

#9
Welkom op 't forum Ronald en Wanda!

groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Gerolf

#10
Welkom, beiden [:)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marimon

#11
Zo, we gaan weer wat kunnen bijleren. Welkom.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Kusttrein28

#12
Welkom Ronald en succes met je project!!
Heel leuk dat je dit samen met je vrouw kan doen, mijn vriendin vindt dat ik te veel geld en tijd in de hobby steek.  Er zouden meer zo'n vrouwen moeten zijn.
HO Marklin digitaal met CENTRAL STATION 2
K-rails (en enkele verborgen M-rails)
(DB, SBB en NMBS)
Forummen is geven en nemen!

Ronald

#13
Dank mannen!

citaat:
Heel leuk dat je dit samen met je vrouw kan doen, mijn vriendin vindt dat ik te veel geld en tijd in de hobby steek. Er zouden meer zo'n vrouwen moeten zijn.


Ik zal je complimenten doorgeven. Sterker nog, ze staat zojuist achter mij mee te kijken en bloost helemaal[:D]

En ik heb geluk dat mijn vrouw de hobby meer dan een warm hart toe draagt [:)] Anders zou een project als wat we nu doen best een probleem zijn.