Nieuwkomer!

Gestart door Cozzy, 06 maart 2011, 20:19:00 PM

Cozzy

Hallo allemaal,

Heb me zonet geregistreerd bij dit forum na een jaartje alles volgen vanaf 'de zijlijn' als bezoeker...

Zelf ben ik een beginner die zoveel mogelijk aan info verzamelde in afwachting van de nodige ruimte.
Mijn interesse gaat uit naar het Belgische spoorbedrijf. Ik pin me niet echt vast op een tijdperk; stoom, diesel en elektro hebben elk hun charmes.

Sinds kort heb ik een ruimte opgeknapt en ben ik aan het experimenteren geslagen met een Intellibox en een stukje dubbelspoor van 1,5m waar twee wissels de beide sporen met elkaar verbinden.
Op deze manier kan ik eea uitproberen qua leggen en ballasten van rails (HO - Tillig) en het aansturen van de wissels.

Verder probeer ik ook allerhande uit in zelfbouw adhv technieken die ik hier op het forum of in Modelspoormagazine terugvind.

Vanaf nu dus als 'geregistreerd' beginner op dit forum...

Groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Geert

Welkom Tom,

ik ben ook ge?nteresseerd in verschillende tijdperken. Ook diverse landen hun rijdend materieel spreken mij aan.

Eigenlijk verzamel ik wat mij aanspreekt. Er moet een beetje geschiedenis bij passen.

Voor de rest ben ik op gebied van modelspoortechnieken een broekie, in vergelijking met heel wat forumleden

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

Tom,

Welkom hier op het forum !

Een jaartje het forum gevolgd zonder te reageren dat moet toch moeilijk zijn, niet ? We zijn alvast blij je hier in ons midden te mogen ontvangen ! Hier op het forum zijn geen geregistreerde beginners enkel modelspoorders !

Groeten Peter[;)]

Gerolf

Welkom in de groep, Tom [;)]
Je uitleggen dat je op ons forum veel informatie kan vinden, hoeft dus niet [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

welkom in ons midden en veel plezier met de hobby
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Steam.N

Welkom, Tom.

Veel plezier met het snuisteren in al de draadjes van dit forum !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Van harte welkom, Tom.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Cozzy

Bedankt iedereen voor het warme onthaal!

@Geert: daar draait het inderdaad om, iedereen beleeft deze geweldige hobby op zijn manier. Het leuke vind ik dat je via dit forum allerlei interessante invalshoeken van anderen leert kennen (er leiden meer wegen naar Rome, niet? [;)])
@Peter, Gerolf, Marc, Jean & Michiel: thanks!

Groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Trierer Luc

2R digital Roco MM + versterker 10764

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Cozzy

Hoi Luc & Jan,

aangename 'virtuele' kennismaking [:)]

groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Kusttrein28

HO Marklin digitaal met CENTRAL STATION 2
K-rails (en enkele verborgen M-rails)
(DB, SBB en NMBS)
Forummen is geven en nemen!