Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

mardig23

Aha, het is met het "foto" icoontje dus, niet met de link...
Mvg Karl

Stef71

Citaat van: mardig23 op 10 mei 2021, 19:39:56 PM
Nee, lukt niet...

Via Flickr is het vrij simpel, misschien te overwegen ;)
Ook geprobeerd.... via de Flickr app

SuSke

Voor de FLickr-app heb ik een beeldverhaaltje gemaakt dat in het bewuste draadje over "beelden toevoegen" staat.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: mardig23 op 10 mei 2021, 21:18:05 PM
Aha, het is met het "foto" icoontje dus, niet met de link...
Voor een plaatje altijd het foto-icoontje gebruiken en altijd linken naar een jpg-formaat. In dit geval dus eerst klikken op de foto en dan rechtsklikken, copy image...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mardig23

Het was weer even geleden dat we nog een hoopje konden kopen voor een prikkie ::)

Bij deze wat VTG-spul:

Mvg Karl

raf

van  de week binnen gekomen en vandaag en gisteren reeds aan de ombouw begonnen.
het is een Hamo model dus gelijkstroom maar eigenlijk is het een marklin met een magneet in plaats van de spoel ;gelukkig zit de opname voor de sleper er ook onder .
https://youtu.be/3auBZ6fnNC4
een esu V5 ingebouwd en nu bezig met de verlichting
de koplampen zijn nog te fel maar dat pas ik aan met de programmer
ik moet zeggen dat hij heel mooi rijd .
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Thommy

4 KMB bakwagens met containers. De bekende met gebogen bodem  ;D. Nieuwe bodems maken en terug top. Verkoper had de oude op tijd eruit gehaald.
Greetz

Thommy

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Thommy op 07 juni 2021, 10:26:10 AM
4 KMB bakwagens met containers. De bekende met gebogen bodem  ;D. Nieuwe bodems maken en terug top. Verkoper had de oude op tijd eruit gehaald.
2dehands.be ?

Thommy

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 juni 2021, 12:55:01 PM
Citaat van: Thommy op 07 juni 2021, 10:26:10 AM
4 KMB bakwagens met containers. De bekende met gebogen bodem  ;D. Nieuwe bodems maken en terug top. Verkoper had de oude op tijd eruit gehaald.
2dehands.be ?

jup. stonden er nog te koop. Maar die mens vraagt teveel  :o
Greetz

Thommy

Floris

omdat ik toch al teveel locomotieven had....
IMGP4105 by Floris Dilz, on Flickr
dr is een keer een 46 voor en excursie bij cockerill sambre geweest dus ja, dan wil ik er ook een.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Thommy

LSM HLE1804. Deze is wel mooier van kleurstelling dan de HLE1805 die ik reeds had  :D
Greetz

Thommy

the_gold


Thommy

de oude 18's. niet die moderne  :D
dit model (traintamarre foto)


de 1805

is grijs met blauw en inox. Waar m'n Trix, helaas zelfde nummer, inox/blauw is zoals de 1804 nu
Greetz

Thommy

Rangeerduivel

Het zou LSModels niet zijn natuurlijk, alhoewel ik mijn Trix-versie zeer hoog inschat.
Ik heb vroeger de LSModels versie gehad en deze heb ik van de hand gedaan omdat de motor een vervelend gebrom liet horen, en nee...het was geen soundversie ::)

;)