Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

bellejt

gisteren aangeschaft en wacht op aankomst.Voor een superprijs de AC versie kunnen krijgen.Kan er altijd mijn CFL kap ook opzetten als ik nog zo een onderstel kan vinden in AC want heb dezelfde in DC van CFL


Rangeerduivel

Citaat van: bellejt op 10 september 2020, 16:11:48 PM
gisteren aangeschaft en wacht op aankomst.Voor een superprijs de AC versie kunnen krijgen.Kan er altijd mijn CFL kap ook opzetten als ik nog zo een onderstel kan vinden in AC want heb dezelfde in DC van CFL



ja, en da rijdt dat het nie schoon meer is!   8) 8)


bellejt

heb hier nog een lilipût en die rijd perfekt met een esu erin.Mss moet ik bij deze wel de sleper vervangen.Voor de rest is het al de nieuwe technologie met swing metaal erin.Wordt hier trouwens enkel gebruikt op de museum zijlijn met een paar oude wagonnetjes :)

mardig23

Vandaag tripje Ingelmunster, nieuw B-models spul was binnen.

Ik ben fan:





Mvg Karl

ERVIN

Mooi hé Karl , ik heb ze hier ook al even rondrijden , en ondertussen al een nieuwe mail gekregen dat er weer 4 nieuwe wagons binnen zijn.

Stef71

Citaat van: ERVIN op 10 september 2020, 22:06:08 PM
Mooi hé Karl , ik heb ze hier ook al even rondrijden , en ondertussen al een nieuwe mail gekregen dat er weer 4 nieuwe wagons binnen zijn.

Idd heb ze zaterdag ook zien staan. Nu al spijt dat ik geen gekocht heb.

Stef71

https://www.flickr.com/gp/189964662@N04/413666

Nieuwe aanwinsten, weliswaar tweedehands

Roco NMBS rijtuigen
2 x het eerste klas rijtuig en 1 x het tweede klasse
Alle drie in 1/87

Stef71

Citaat van: mardig23 op 10 september 2020, 21:35:47 PM
Vandaag tripje Ingelmunster, nieuw B-models spul was binnen.


Idd zeer mooi spul

ronny-vdv

@ Karl,

Heel mooi,

Zijn deze wagens van metaal en kunnen de containers afgenomen worden?
Mvg,

ronny-vdv

mardig23

Hey Ronny,

Dit zijn de kunststof versies met vastgelijmde containers.

Op zich een rare gang van zaken, want ik snap zelf niet zo goed waarom ze dat juist doen, maar het resulteert in een zeer schappelijke prijs, dus ik klaag niet.
Je hebt toch ook stammen op de baan waar je nooit de containers afhaalt, dus laat maar komen zou ik zeggen.

Mvg Karl

SuSke

inderdaad een rare gang van zaken maar aande andere kant ook een verstaanbare.
De kunststofwagens zijn met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid goedkoper in productiekost en verzwaren van de wagon doe je gewoon in de vastgelijmde container voor een minimum kost.
Als het aan een keine prijs verkocht moet worden ....  8) 8) 8)

Maar al bij al een mooi stel wagens en met reefers ook gelijk iets speciaals.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dirky

Staat hier al enkele weken. Mijn eerste stapje naar een H0 stomer verzameling... Wat ik ermee ga aanvangen weet ik niet maar 't is een leuk begin van...

IMG_20200915_184338_resized_20200915_064353298 by Dirky dyniMo, on Flickr

Rangeerduivel

Deze verkocht omdat hij nog met een 8-polige decoder uitgerust was en met minder solide opstaptreden op de hoeken


En vervangen door deze die toch iets of wat nuancering in het rollend materieel brengt...


Hopelijk voor maandag ook nog aan een decoder geraken...(is onderweg) zodat die maandagavond bij Amsac kan opgeladen worden ;D


;)

Paulogic

Citaat van: Rangeerduivel op 23 september 2020, 12:21:49 PM

zodat die maandagavond bij Amsac kan opgeladen worden ;D


Tesla  ? ?    ???
mvg,
Paul(ogic)

bellejt

plux22 V5 esu heb ik hier altijd op overschot liggen als iemand ze dringend nodig heeft en kan komen halen.Tegen een leuke prijs