Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Metpetergaathetbeter

blijkbaar AC set aan de nr te zien ?

mardig23

Nieuwe set, AC, zoals alles hier ;)
Mvg Karl

Metpetergaathetbeter

waren er al andere set ook verkrijgbaar ?

mardig23

Nee, want dan hadden ze hier al op de foto gestaan ;D ;D

Er is in AC de 43510 en 43520 beschikbaar.
Moet ik nog tot volgende week op wachten want is een levering van 2014, en die heb ik geannuleerd ::) wegens te lang geleden en nooit gedacht nog te ontvangen. ::)
Nu dan maar terug besteld, volgende week zijn ze er.

Volgende week komt ook de 43513 met BDx (rerun) en de 43506 met BD.

Als dat er allemaal is zoek ik enkel nog de set 43508 (200km/u) en de 3 tussenrijtuigen van Rail Facilities, en ik ben er klaar mee ::)
Mvg Karl

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 november 2019, 20:05:53 PM
nieuwe set, heruitgebrachte set?
De nieuwe sets zouden volgende week bij de winkeliers liggen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Het ging er ne keer moeten van komen hé! ::)

Citaat van: mardig23 op 21 november 2019, 19:55:18 PM


Die verschillende kleuren van de boogies, is dat conform de werkelijkheid...?

;)


mardig23

Mvg Karl

ERVIN

Ik heb vandaag ook een mailtje gehad , set 43009 is ook binnen gekomen. ;)

Ik heb hier ook verschillende kleuren van boogies bij mijn M6'en , of dat conform is weet ik niet??

Dirky

Citaat van: ERVIN op 21 november 2019, 23:08:43 PM
Ik heb vandaag ook een mailtje gehad , set 43009 is ook binnen gekomen. ;)

Ik heb hier ook verschillende kleuren van boogies bij mijn M6'en , of dat conform is weet ik niet??

Dat lijkt in meerdere sectoren nog een problem te zijn met Chinees spuitgietwerk; kwaliteit is topklasse geworden maar hun kleuren durven nogal eens af te dwalen. Wij hadden hier vaak dat probleem met behuizingen voor LED verlichting...
beetje verouderen doet wonderen, niet?

BD1701

Die kleurverandering van de bogies is geen fout, de set die ik vroeger al kocht van de M6 200km/h had bij één rijtuig ook dat verschil, heb het dan nagevraagd en dat blijkt in werkelijkheid ook zo te zijn op bepaalde rijtuigen. Let wel dit komt blijkbaar enkel voor op de M6 200km/h. Dit dus volgens info van LS-Models, en ik geloof hen best wel, want als het op details aankomt staan ze volgens mij nog steeds aan de top. Heel mooi werk alweer dus van LS-Models. Op naar de volgende levering van dan waarschijnlijk de resterende I11-rijtuigen, en de sets van Models World.
 

the_gold

Twee losse I-11 rijtuigen ( van de vorige productie en niet heris ) op de kop kunnen tikken in St-Ghislain aan €55/stuk. Sleep van 12 stuks op de baan nu incl hle 18² en stuurstand  :-)

Verder lag er niet echt iets wat de moeite was in mijn geval.
Er lag nog een dc I-11 stuurstand aan €130 en twee slaapmutsen aan €90 bij dezelfde verkoper.

Op naar de desiro die er binnenkort aan komt.

Bundesbahnfreak

Citaat van: ERVIN op 21 november 2019, 23:08:43 PM
Ik heb vandaag ook een mailtje gehad , set 43009 is ook binnen gekomen. ;)

Ik heb hier ook verschillende kleuren van boogies bij mijn M6'en , of dat conform is weet ik niet??
Erwin, en de andere ook natuurlijk. Een kleine tip, de horizontale schokdempers op de draaistellen zijn al een tijdje op de echte M6en van een  ander type en zijn rood.
Mvg Rudy

ERVIN

Bedankt voor de tip Bundesbahnfreak , donderdag ga ik nog eens spotten en ga ik er extra op letten als ik die rijtuigen zie.  ;)

Thommy

3 extra klein modelbahn glastransportjes. Brengt het totaal op een stuk of 15 denk ik nu. Kon/mocht ik niet laten voor 15euro (voor de 3).
Greetz

Thommy

Bundesbahnfreak

Citaat van: ERVIN op 10 december 2019, 22:39:22 PM
Bedankt voor de tip Bundesbahnfreak , donderdag ga ik nog eens spotten en ga ik er extra op letten als ik die rijtuigen zie.  ;)

Dag Erwin,

Op het draadje "heb je wat gezien......" staat een foto van een 18 met M6 daarop is het te zien.
Voor bevordering van de loooprust zien de wielen geheprofileerd naar een ander type profiel en zijn de schokdempers allemaal vervangen door dit rode type

Grtn

Rudy