Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

ronny-vdv

Recht uit Zweden



Hobbytrade 35003 + 35004
Van elk drie stuks voor de toekomstige Volvo-trein.
Mvg,

ronny-vdv

ERVIN

Wow Ronny , mooie nieuwe aanwinst , check even je PM.  ;)

Peter

#4952
Een setje met ertswagens van VBV en deze keer eens niet van cockeril maar van Hainaut
Zijn dit zowat dezelfde modellen als degene die ik ooit gebouwd heb uit de setjes van Dacker of is dit een ander type

Ohne Titel by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Dio

Besten,

na veel onderzoek kwam de onvermijdelijke MS08 op mijn spoornet ^^
... Ik moet nu een aantal bovenleidingmasten verplaatsen  ??? ??? ??? ???

;D ;D






Rangeerduivel

Hallo Dio,
Van welke makelij zijn de bovenleidingen op de foto's...?
Zien er netjes uit...

;)

B_Modelbouw

Bovenleidingsmasten verplaatsen ?
Oei, te weinig rekening gehouden met vrije ruimte.

Het ziet er inderdaad Somerfeldt materiaal uit.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Floris

Citaat van: Peter op 14 november 2019, 16:23:19 PM
Een setje met ertswagens van VBV en deze keer eens niet van cockeril maar van Hainaut
Zijn dit zowat dezelfde modellen als degene die ik ooit gebouwd heb uit de setjes van Dacker of is dit een ander type

Ohne Titel by Peter Verlooy, auf Flickr
fraai. Nu die fabriek nog even bouwen.  8)

mardig23

Hier is nog een Traxx binnengelopen voor de Beneluxdienst. ::)

Een Piko van de laatste generatie. Prachtige loc, goede rijeigenschappen, en het blijft me verwonderen dat Piko deze kwaliteit kan leveren voor deze lage prijzen.






Mvg Karl

SuSke

mooi ding, maar met een slepend pootje  ;) ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

stevend

Van mooie dingen gesproken...

Zaterdag om mijn bestelling van Ls-models geweest in Ingelmunster.

Machtige rijtuigen die I4'n en I5'n .
Had die trouwens 2 keer besteld ! Kan gebeuren he . Als je de bestelling plaatst in 2017 . En de eerste in .... 2013 !
Had trouwens ook nog een set van de aangekondigde I3 rijtuigen besteld , eveneens in 2013 .
Da's wel 7 jaar geleden he mannen.

allee vooruit dat is het enige negatieve , voor de rest super modellen .

En vooral mag gezegd zijn, dat de winkelier m'n 1ste bestelling wilde annuleren zonder tegen pruttelen...
Nog eens m'n excuses en een dank je wel daarvoor ( mocht hij mee lezen uiteraard ).

Dus, met wat geduld komt alles goed ...


celtjan

Nice!

Dankzij den nieuwen uitstel van den Brexit hadden we voor gisteren nog es een keertje 'voor de laatste keer' nen doortocht door het 'mollengat' onder 'the Channel' geboekt. Wellicht alsnog es een keertje in januari... Het kriebelt
In de shops van de terminals en den ASDA superstore en pak boekskes gekocht.
Op de beurs te Broadstairs wat zeewier en wat lijm (voor statisch gras) van Gaugemaster bij Euroscale gekocht, Een oude Leyland dubbeldekbus 'Cork City' van Gilbow Die Cast bij de mannen van het Crampton Tower museum (Broadstairs). Het Margate Hornby Visitor Centre lag vlakbij. En daar zijn 3 auto's en een traktor van Oxford models, en 2 Hornby fietsen aan m'n vingers blijven kleven.

Tijdens onze terugweg hebben we een nieuwe shop met veel oude meuk ontdekt te Upstreet, langs de A28 van Margate/Ramsgate naar de Sturry Road Superstore te Canterbury. Daar zijn enkele oude oranje Lima TGV PSE 2cl rijtuigen aan £10/st blijven kleven.

https://www.flickr.com/photos/46742861@N03/49078627957/in/album-72157711818170743/

Gr,
Jan(tje)

Peter

#4961
Voor vele forumleden waarschijnlijk al een model dat ze al jaren hebben, en soms al versleten hebben, maar voor mij is het mijn eerste en waarschijnlijk ook enige Mehano 7764 DCC decitaal met sound.
Prachtig model met ingebouwde ESU decoder.
Rijdt zonder ingeschakeld geluid geruisloos, met geluid ingeschakeld gewoonweg perfekt
Minpuntjes: ja die zijn er ook natuurlijk zoals de te heldere en te gele verlichting, en het witte figuurtje als bestuurder.

DSCN4494[1] by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

755philippe


Peter,
Ik heb destijds ook zo'n Mehano gekocht en heb de gele leds vervangen door witte wat wel een heel gepriemel was - printplaat vervangen door een betere uitvoering en de relingen vervangen door een type gemaakt door wijlen "Loebaske" van het forum. De relingen zijn van dunne plastiek gemaakt en is een zeer zwak punt van de lok. Je kunt desnoods ook zo'n setje vinden bij PB messing maar ik geloof dat ze niet helemaal conform is met het echte model. Ik heb in mijn model ook een geluidsdekoder ingezet met de aangepaste sound.
Succes met je lok.
Mvg


755philippe

mardig23

Splinternieuwe M6-jes uit Haasrode.

Vandaag pas geleverd door LS.

Volgende week volgen er nog 4 sets :o




Mvg Karl

Metpetergaathetbeter

nieuwe set, heruitgebrachte set?