Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 11 november 2019, 14:40:31 PM
Citaat van: wisselstromer op 11 november 2019, 12:04:49 PM
na jaren nog eens iets gekocht
LSM 42158
als je ze vergelijkt met de 1e uitgaves, toch wel een groot verschil in afwerking door de jaren heen

Was deze eerste versie ook niet in samenwerking met Heris of vergis ik mij? :-\
Als dat wel zo is dan verwondert het mij niet dat de nu "zuivere" LSM beter is, niet alleen in afwerking maar vooral in rijgedrag.
Kijk maar naar de M6 van Classix, was ook een kunstwerk van Heris, en zoveel andere voorbeelden.
Er was maar één ding dat min of meer gelijk was aan LS, de prijs!
Ik heb hier een set van 4 rijtuigen (Heris) I10 C1 livrei, en je ziet ze van ver al wiebelen...

;)
De allereerste van die i4 rijtuigen waren jocadis/ls models, daarna was het wel degelijk modern gala die ze produceerde.
Ik heb mij van die nieuwe groene i4-en die nu uitkomen ook een set besteld (42161 als ik me niet vergis) ... :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

bezoekje gebracht aan Walferdange en daar een nieuwe vitrinekast in meranti gekocht van 1 m x 74 cm met glazen leggers en schuiframen.Ook volgende wagons :




the_gold

#4937
Mooie aanwinsten mannen!

bellejt

heb hier zojuist ook gezien dat ik ook I4 oranje heb in mijn collectie en zijn verpakking Ls models 42052 en 42053. Ik wacht nu op de nieuwe uitgave van de M6 2 rijtuigen AC

Jef

Dan kan je nog lang wachten vrees ik...  :D  ;)
Tuut zei de trein en de statie vertok.

chef garde

Naast de groene I4'en zie ik ook sets groene I5'en die uit zijn, benieuwd naar!

the_gold

Ik wacht vooral op een I4 AB in C1. Ik dacht een re-run op een folder gezien te hebben maar ik zal mis zijn. Vooral de Franse markt word nu overspoeld met nieuw spul...!

ERVIN

Ook hier zijn er 3 nieuwe M6 rijtuigen aangekomen.Nu is het wachten op de nieuwe aangekondigde M6'en =>200km/u van LS Models. Blijft toch verdomd mooi materiaal. ;)

M6 in Antwerpen-Centraal by Erwin Janssens, on Flickr

ceuleer


Jef

Die sexy griet neemt er zelfs een selfie mee op de achtergrond.  8)
Tuut zei de trein en de statie vertok.

mardig23

Ah, daar zijn die naartoe. Die zijn deju verkeerd gereden ;D
Mvg Karl

Paulogic

Volgens mij heeft Erwin zijn vrouw verkleind met de atoomstraal en op zijn baan geplakt.
Ze wuift nu... "Ga je mij hier nu eindelijk eens afhalen !!!"
mvg,
Paul(ogic)

ronny-vdv

Citaat van: Paulogic op 12 november 2019, 08:46:04 AM
Volgens mij heeft Erwin zijn vrouw verkleind met de atoomstraal en op zijn baan geplakt.
Ze wuift nu... "Ga je mij hier nu eindelijk eens afhalen !!!"
;D ;D ;D ;D ;D 8)
Mvg,

ronny-vdv

ERVIN

Nee nee paul  ,laat die daar dan nog maar even staan. ;)

Jurgen

Citaat van: Paulogic op 12 november 2019, 08:46:04 AM
Volgens mij heeft Erwin zijn vrouw verkleind met de atoomstraal en op zijn baan geplakt.
Ze wuift nu... "Ga je mij hier nu eindelijk eens afhalen !!!"


Zou me straf lijken omdat ze nergens anders zoveel aandacht zou krijgen als daar!  ;D ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.