Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

755philippe

Klopt maar nog geen dubbeldekkers.
Lvg

mardig23

Juist ja, waren dat geen I11-en?
Mvg Karl

755philippe

Ik geloof van wel. De dubbeldekkers zullen nog wel gemaakt worden aangezien ze het model al hebben gemaakt en de schildering gaan ze nu aanbrengen op de I11(?). Kwestie van het model nog eens uit te brengen met een "speciale schildering".
Mvg

mardig23

Citaat van: bellejt op 20 augustus 2019, 18:26:59 PM
de M6 is op beurzen bij een bepaalde handelaar volop te koop maar tegen enorme woekerprijzen.Gewoon ff geduld hebben en intekenen op de nieuwe reeks die eraan komt.

Voila, Johnny zijn raad opgevolgd, en in Haasrode de reutemeteut aan M6 rijtuigen gaan bestellen.
Volgens de laatste berichten zouden ze toch echt nog voor dit jaar zijn, net als de 1836 waar wordt gedacht aan oktober...

Ik heb geen haast, maar ik zit me toch weer te verlekkeren op al dat moois dat nog komen zal ;D
Mvg Karl

svvander

Hoe, die zijn toch met verlof??? Of is da pas volgende week?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

mardig23

Mvg Karl

Rangeerduivel

Citaat van: mardig23 op 28 augustus 2019, 19:33:00 PM
Volgens de laatste berichten zouden ze toch echt nog voor dit jaar zijn,

Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat zei LSM zelf vorig jaar in Leuven ook, het ging voor nieuwjaar zijn, niet dus, en wij hebben gewacht tot Chinees nieuwjaar, ook niet dus.....het wordt idd elk jaar nieuwjaar! ::)

;)

Dio

Dag iedereen,

hier zijn mijn nieuwe "tweelingen"  ::) :o 8)











Oups  :-[

mardig23

Mooi hoor Dio!

Maar waarom "Oups  :-["?
Mvg Karl

Thommy

Citaat van: Rangeerduivel op 29 augustus 2019, 10:08:32 AM
Citaat van: mardig23 op 28 augustus 2019, 19:33:00 PM
Volgens de laatste berichten zouden ze toch echt nog voor dit jaar zijn,

Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat zei LSM zelf vorig jaar in Leuven ook, het ging voor nieuwjaar zijn, niet dus, en wij hebben gewacht tot Chinees nieuwjaar, ook niet dus.....het wordt idd elk jaar nieuwjaar! ::)

;)

Heeft ie gezegd welk nieuwjaar? De M4's waren ook al meer of een decennia geleden aangekondigd
Greetz

Thommy

Dio

Citaat van: mardig23 op 01 september 2019, 09:42:54 AM
Mooi hoor Dio!

Maar waarom "Oups  :-["?

2 locs dezelfde maand ... het is een beetje het delirum :s  ::) :o
nu ga ik pasta eten tot kerstmis  :o ;D ;)

B_Modelbouw

Prachtige 18², maar waren het geen twee verschillende aanwervingscampagnes in verschillende jaren waardoor de locs nooit samen hebben kunnen rijden ?

Ik wacht wel geduldig af tot de M6-dubbeldekker uitkomt met de reclameband ... Heb de locs trouwens nooit over lijn 12 weten bollen, het rijtuig weg ...
(Foto's zijn welkom om het tegendeel te bewijzen)

En geduld is bij LS-Models nu eenmaal een zeer ruim begrip ... Aankondigingen over verschillende jaren ... M4, M5, etc, ... maar we hebben tijd  ;o)   
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


mardig23

Containerkes van B-models, behalve de bovenste, das een Walthers geloof ik...

Mvg Karl

ceuleer


ERVIN