Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

ERVIN

Piko T3000 Ambrogio by Erwin Janssens, on Flickr

Na 700 koploper kms moet deze wagon al dringend een smeerbeurt krijgen , piepen en slecht bollen , gelukkig is het na de smeerbeurt nu allemaal terug opgelost. Is vrij snel dat hij die nodig heeft. Voor de rest nog geen problemen mee gehad. Ondanks de ,toch hoge prijs , levert Piko hier weer een juweeltje af. ;)

Jef

Zolang het maar een smeerbeurt is...  ;)
Vind het een bijzonder mooi model trouwens.
Tuut zei de trein en de statie vertok.

mardig23

Setje M6 voor Rail Facilities de 92511, AC/DIG.

Nu wacht mij de verschrikkelijke opdracht op zoek te gaan naar de 92512...(moest er iemand vanaf willen ::))



Mvg Karl

Metpetergaathetbeter

tja mocht je er geen ander sets hebben, zou ik mij niet focussen op die ene nr,.set mocht je reeds andere sets reeds hebben dan toch voor deze kiezen :)

Alan On Track

Fantastische modellen, ik heb de twee sets, maar hou ze wel liefst zelf bij  ;D sorry.

Alleen heb ik na enkele jaren wel wat problemen mee beginnen krijgen, vooral met de stuurstand. Er is een ergens een slecht contact, waardoor de lichten blijven flikkeren. Ik dacht eerst dat dit aan een losgekomen voedingsdraadje aan de draaistellen lag, maar toen ik dat herstelde bleef het probleem ontstaan. Ga hem nu eens naar een reparateur sturen.
Modelbouw is een kunst

mardig23

Ik begrijp het Alan, ik begrijp het :'(

Wat of wie had je zoal in gedachten als "reparateur"?
Mvg Karl

Alan On Track

Ik moet nog wat zoeken. Ik weet een modelbouwwinkel in Halle waar ik ooit al eens een reparatie heb laten doen, maar ik heb toen wel heel lang op mijn model moeten wachten, voor wat uiteindelijk maar een kleine herstelling bleek (bovendien was ik niet helemaal tevreden over de uitvoering ervan). Ik ga dus nog eens kijken of er andere winkels een reparatieservice hebben. Of ik moet op zoek naar een hobbyist met meer technische ervaring... Ik heb zelf al veel gezocht naar waar het probleem zit, maar heb het nog niet gevonden. Jammer, want het is wel echt een prachtige stam om te zien rijden...
Modelbouw is een kunst

bellejt

de M6 is op beurzen bij een bepaalde handelaar volop te koop maar tegen enorme woekerprijzen.Gewoon ff geduld hebben en intekenen op de nieuwe reeks die eraan komt.

Rangeerduivel

Citaat van: Alan On Track op 20 augustus 2019, 18:16:30 PM
Ik moet nog wat zoeken. Ik weet een modelbouwwinkel in Halle waar ik ooit al eens een reparatie heb laten doen, maar ik heb toen wel heel lang op mijn model moeten wachten, voor wat uiteindelijk maar een kleine herstelling bleek (bovendien was ik niet helemaal tevreden over de uitvoering ervan). Ik ga dus nog eens kijken of er andere winkels een reparatieservice hebben. Of ik moet op zoek naar een hobbyist met meer technische ervaring... Ik heb zelf al veel gezocht naar waar het probleem zit, maar heb het nog niet gevonden. Jammer, want het is wel echt een prachtige stam om te zien rijden...

Ik weet welke zaak je bedoelt, en zonder die mens te willen afvallen denk ik dat hij die herstellingen niet zelf uit voert, vandaar de lange wachttijd.
Ik heb misschien de oplossing, maar dat stuur ik je beter via PM... :-\

;)

mardig23

Citaat van: bellejt op 20 augustus 2019, 18:26:59 PM
de M6 is op beurzen bij een bepaalde handelaar volop te koop maar tegen enorme woekerprijzen.Gewoon ff geduld hebben en intekenen op de nieuwe reeks die eraan komt.

Hoi Johnny,

Bedankt voor de tip! Maar nu ben ik wel nieuwsgierig wie dat is, waar die staat, en wat je woekerprijsen noemt ;)
Mvg Karl

Rangeerduivel

#4795
Citaat van: mardig23 op 21 augustus 2019, 00:15:49 AM
Citaat van: bellejt op 20 augustus 2019, 18:26:59 PM
de M6 is op beurzen bij een bepaalde handelaar volop te koop maar tegen enorme woekerprijzen.Gewoon ff geduld hebben en intekenen op de nieuwe reeks die eraan komt.

Hoi Johnny,

Bedankt voor de tip! Maar nu ben ik wel nieuwsgierig wie dat is, waar die staat, en wat je woekerprijsen noemt ;)

Dat is dan diegene die bvb 400€ vroeg voor een 18² en mij vierkant uitlachte als ik er 300 voor bood....,
ik weet niet welke beurzen hij eerstdaags gaat aandoen, maar ik kan je wel een tip geven via Pm...

;)

ERVIN

Hey Rudy , dan mag je die tip ook aan mij even laten weten. ;)

Metpetergaathetbeter

Ervin, U heeft een mailtje van mij  ;)

ERVIN

@Metpetergaathetbeter , van de Rudy heb ik een mailtje gehad, waarvoor dank Rudy , maar van jou heb ik nog geen mail gehad?

Metpetergaathetbeter

pm gekregen met dezelfde info ?