Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

ERVIN

Ik heb hard getwijfeld of ik de nieuwste 18² zou meebrengen , ik heb er al twee uit de vorige run , maar jongens wat zijn ze duur geworden zeg!! Ik heb ze dan maar laten liggen.... jammer.... :-X

OlivierV

Eentje dat al een jaar of 10 geleden is uitgekomen, maar een leuke aanwinst voor op Nonceveux. :)


Roco SNCB NMBS HLV 96.030 @ Koer Nonceveux
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ceuleer

Citaat van: ERVIN op 28 juli 2019, 22:11:31 PM
van de 7725 zijn er volgens het bijgeleverde certificaat 192 van gemaakt. ;)

Dan zijn er nog 190 in omloop.  ;D

Davy

Citaat van: ERVIN op 28 juli 2019, 21:13:22 PM
Gisteren naar Grimbergen gereden om de Mehano 7723 & 7725 te gaan halen , daarna nog naar een bekende modelbouwzaak gereden in Haasrode om er de nieuwste containerwagon van Piko te gaan ophalen.

Hey Erwin, hoe rijden de nieuwste containerwagens van Piko eigenlijk? (type T3000e van WASCOSA)
Ik heb ze hier ook liggen maar nog niet uitgepakt.

ERVIN

@Davy , hij doet het voortreffelijk , dus uitpakken die wagon Davy en laten bollen.... ;)

Piko T3000 Ambrogio by Erwin Janssens, on Flickr

Jef

Mooi gerief Erwin. Veel plezier ermee!

Ik snap trouwens niet waarom mensen vanalles kopen om het dan niet te gebruiken... Steek uw geld dan in iets anders hé  ;)
Tuut zei de trein en de statie vertok.

ceuleer


Robrecht

Citaat van: Jef op 01 augustus 2019, 23:20:57 PM
Ik snap trouwens niet waarom mensen vanalles kopen om het dan niet te gebruiken... Steek uw geld dan in iets anders hé  ;)
Ieder zijn ding eh  ;)
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

bellejt

beleggen want bankrekening en spaarboekje brengen niks op. :)

Jef

Dan ga je toch maar weinig rendement hebben vrees ik...  :)
Tuut zei de trein en de statie vertok.

mardig23

Behalve als je "plezier" mee rekent als rendement Jef ;D
Mvg Karl

bellejt

marklin golden kroko gekocht aan 1000 euro en momenteel wordt die al verkocht tegen de 5000 euro.Dat betaald een bank niet :) Zie ze trouwens ook graag staan in de kast en altijd de mogelijkheid om op de baan enkele kilometers af te leggen bij gelegenheid

Jef

Jij bedoelt de Märklin 32560?
Tuut zei de trein en de statie vertok.

bellejt

yep.Zijn voorganger in platina aankoop 30000 en  verkoop nu minstens 40000

Sicco

Maar dat zijn geen modeltreinen meer, dat zijn 'collectabels', verzamelobjecten in de vorm van een treintje waarbij het waarde van het gebruikte materiaal de waarde bepaalt.
Daarom zie je dit soort uitzonderingen ook eigenlijk alleen bij Märklin, want die heeft dat segment. Het grootste deel van de 'gewone' Märklin modellen is, net als elke modeltrein, niet bepaald een investering voor later.