Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Robrecht

De 2844 voor de eerste keer in mijn living.. het maakte mijn dag Luik wat dragelijker  ::)

H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

Floris


Robrecht

Citaat van: Floris op 07 maart 2019, 11:18:48 AM
wat is er mis met Luik?
Met Luik op zich niet veel, het was mijn ervaring op het moment en vooral tijdens de spits. Moest tijdig bij een klant zijn, en wou nog voor 18u in Hobby2000 geraken.
Met ergens een parking af te willen rijden, knal ik met de onderkant van men wagen op een borduur die toch iet wat te hoog was om als 'uitrit' te dienen, bleek ook niet de uitrit van de parking te zijn. Stond niet aangegeven  ::)
En in het heen rijden miserie met mijn GPS omdat er ergens een afrit van de E313 niet meer gebruikt wordt. En vanaf ik de autostrade af was heb ik tot bij de klant staan aanschuiven.

Ik heb al eens een weekendje met vrienden in een B&B gezeten, halverwege de fameuze trappen.., dat was toen een betere ervaring met Luik ;D
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

SirGresley

GPS eens updaten want die afrit richting Antwerpen is al meer dan 2 jaar dicht!! Ge moet nu tot Vottem rijden.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

loebaske


Is klaar om dienst te doen op het spoor, de Piko 8045


Robrecht

Citaat van: SirGresley op 08 maart 2019, 11:09:37 AM
GPS eens updaten want die afrit richting Antwerpen is al meer dan 2 jaar dicht!! Ge moet nu tot Vottem rijden.
Ja bij mij thuis in de buurt zijn er ook wegen bijgekomen die er nog niet opstaan. En normaal moet die zichzelf updaten, dat hebben ze toch gezegd toen we de sleutel kregen op het werk.
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

mardig23

Gisteren nog een mooi locje opgepikt, dat al een tijdje op mijn lijstje stond.
Binnenkort eens een lineupke doen denk ik ;D



Ook nog een setje Roco's op de kop getikt. Niet echt het juiste TP voor wat ik van plan ben, maar ik vond ze erg mooi, en de prijs was goed dus ja... :o

Mvg Karl

ERVIN

Mooie aanwinsten Karl , en dan nu het locnummer er af en dan heb je een hedendaagse loc die mooie lange goederentreinen kan gaan trekken.  ;)

Railpool Traxx by Erwin Janssens, on Flickr

Jurgen

Citaat van: loebaske op 08 maart 2019, 11:10:29 AM

Is klaar om dienst te doen op het spoor, de Piko 8045




Ook net afgehaald en eens op mijn teststukje gezet. Wat een prachtig machientje!

Maar ik moet dringend toch eens overwegen om een nieuwe besturingscentrale aan te kopen want ik kan niet alle functies gebruiken van enkele van mijn modellen.

En dit modelletje heeft er toch wel een aantal op zitten die ik wel wil gebruiken.

Proficiat Piko!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

belgianrailways

 

mardig23

 8) 8) 8)

Mooie aanwinsten mannen!!
Mvg Karl

Robrecht

#4526
Sinds gisteren trotse eigenaar van een Antwerpse 77-er.
Dank u Sinterklaas...


Iemand in zo een model al een ESU v4 gebouwd? Of zoek ik best een andere decoder?

Wel jammer dat er reling ontbrak aan één zijde... zo stond er ook eentje te koop voor 30 euro minder... Ik heb wel al gemeld dat er wat ontbrak, ik wacht op een reactie van de verkoper.

H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

ERVIN

Al mijn 77/78ers hebben een V4.0 decoder aan boord , dus geen probleem om die er bij U ook in te steken.  ;)

mardig23

Idem hier, zeer goede decoder, nooit problemen mee gehad tot nu.
Maar ik kan ook de ESU Locsound warm aanbevelen voor deze loco's ;)

Die ziet er nog als nieuw uit, mooie aanwinst!
Mvg Karl

bellejt

er is reeds een V5 nu die goedkoper is