Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Rangeerduivel

Citaat van: Michael op 03 september 2018, 16:04:41 PM
Maar wel 2 mooie locomotieven Rudy!

Yep, maar op Flikr werd mij de vraag gesteld of die niet "te blauw" is..
Welke van de twee?  ;D ;D
Nee dus, hier wordt een verkeerd beeld gegeven door de flits...

;)

bellejt

vandaag nr 15 afgehaald en vitrinekast is nu halfvol :

loebaske


the_gold

Is hij correcter dan de mehano? Ik heb er zo mij twijfels bij.

ERVIN

Hij is alles behalve correct Nicolas , maar wat ik mij afvraag Eric , hoe is het met de rijeigenschappen gesteld , is het een sterke loc , de Piko Traxxen doen het hier voortreffelijk , perfect rijgedrag en best wel sterk , kortom betrouwbare locs.
Ik twijfel nog steeds om deze Lineas aan te schaffen , misschien kan je hier wat meer uitleg over geven? ;)
Op afstand ziet hij er best oké uit.

SuSke

Hij ziet er inderdaad prachtig uit. Alleen kan je hem niet in dubbeltractie laten rijden met een mehano HLR77/78. Die verschillen zijn te groot.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


Wat Frans aanhaal is idd. zo, is en blijft een Piko, moet zeker niet onderdoen voor de andere, de tampon druk is zuiver
uitgevoerd, is namelijk een zestal keren onder de machine gegaan.
Is de Duitse uitvoering want de B uitvoering zou meteen een slag in uw portemonee zijn, door de donkere schildering val het veel minder op.

Wat betreft rij eigenschappen, kruipt als een slak met een sleep van een 3meter aan de haak.

Dus prijs/kwaliteit >>>een aanrader

GDE

niet nieuw op de markt maar gelukkig toch nog kunnen kopen op de beurs van st ghislain bij VBV , de 201053 van vanbiervliet Dc sound
Persoonlijk vind ik het een zeer mooi model . 201053 vanbiervliet by diesel nmbs, on Flickr
201053 vanbiervliet by diesel nmbs, on Flickr Verder nog het nieuwe boek reeksen 73,74&82 van nicolas collection gekocht en een dvd bij het tsp , lijnfilms in zwart wit Antwerpen -Boom-Dendermonde L52 . 100 minuten gefilmd in 1974. Precies de periode waar ik het meest interesse in heb . Ben wel eens benieuwd wat er op de dvd te zien valt  :D

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ronny-vdv

Heeft er iemand de 6215 van Van Biervliet ?
Mvg,

ronny-vdv

Metpetergaathetbeter

ik heb er één besteld, maar nog niet gaan halen  ;)

hapkin


Rangeerduivel

De 62** loc's van VBv staan bekend als goed rijdend en waarheidsgetrouwe modellen, dus het zal met de 6215 niet anders zijn zeker...?
Ik veronderstel dat de 6215 in zijn blauwe jasje zal zitten, doch hoop dat het blauw wat beter en minder kitcherig oogt dan die van Roco.
In een Roco 6215 is niemand geintresseerd en raak je tweedehands aan de straatstenen niet meer kwijt
Het is het lelijke eendje onder de Roco- loc's... :(

;)

hapkin

Rudy ik weet het wel dat ze goed rijden enz ... maar ik ben gewoon benieuwd hoe de kleur zal zijn
Ik ga mijn model zondag afhalen  ;D ;D ;D



Rangeerduivel

Citaat van: hapkin op 19 september 2018, 12:51:24 PM
maar ik ben gewoon benieuwd hoe de kleur zal zijn

Zoals eerder vermeld; ik dus ook! ;D

;)