Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

OlivierV

#3735
Geduld wordt beloond, zodoende kan ik weer enkele items van de verlanglijst schrappen.

LS Models 42006 (DMS Railtour 3) en LS Models 42053 (I4B ex AB C1 kleur).


DMS Railtour III en i4B ex AB
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Lucaslolman

Nieuwe wagontjes ☺ by lucasdecraene1, on Flickr
dag iedereen,
zoals je ziet op de foto heb ik 2 nieuwe staalwagons bij. daar kan ik al een klein staaltreintje van maken. zal een trein zijn van 5 wagons

Metpetergaathetbeter

beide buurmannen hebben hun best gedaan daar in Wortelland ! ;D ;)

Michael

3 sets rongen wagens van B-models.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Thommy

Weer 1 die ik kan schrappen van m'n verlanglijst, eigenlijk wou ik de trix versie... Maar kwam deze tegen. En aangezien hun HLE11 ook zo prachtig is...

LSM 1805. Moet nog een decoder en bestuurder in komen.
Greetz

Thommy

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Thommy

Nog een kmb glastransportje  ;D ;D weer voor een mooi prijsje (-10€) komt het totaal op een stuk of 10  ;D nu nog een mooie loc ervoor
Greetz

Thommy

loebaske


Nog wachten tot 18 feb. om men Desiro af te halen....

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Thommy op 05 februari 2017, 11:08:28 AM
Nog een kmb glastransportje  ;D ;D weer voor een mooi prijsje (-10€) komt het totaal op een stuk of 10  ;D nu nog een mooie loc ervoor
een 6O ?

Ludwig

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 05 februari 2017, 11:53:48 AM
Citaat van: Thommy op 05 februari 2017, 11:08:28 AM
Nog een kmb glastransportje  ;D ;D weer voor een mooi prijsje (-10€) komt het totaal op een stuk of 10  ;D nu nog een mooie loc ervoor
een 6O ?
Of een 62 ?
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

the_gold


Metpetergaathetbeter


the_gold

In principe wel volgens de verpakking. De sluitseinen zijn anders geplaatst dan het heris model 12123 die ik heb.

Waterman

Er kan altijd nog een 62 bij:



Deze is reeds voorzien om een digitale decoder in te pluggen, dus zodra Van Biervliet terug open is eens langsgaan om mijn reeks 60 te laten digitaliseren en een decoder te kopen voor deze 62. De verlichting moet dan wel nog aangepast worden, maar daarvoor is het wachten op het artikel van Olivier  ;)

Een kleine line-up:



Nu heb ik er wel genoeg... Hoewel  ;D

OlivierV

#3749
Citaat van: Waterman op 08 februari 2017, 13:21:48 PM
Er kan altijd nog een 62 bij:


Deze is reeds voorzien om een digitale decoder in te pluggen, dus zodra Van Biervliet terug open is eens langsgaan om mijn reeks 60 te laten digitaliseren en een decoder te kopen voor deze 62. De verlichting moet dan wel nog aangepast worden, maar daarvoor is het wachten op het artikel van Olivier  ;)

Een kleine line-up:



Artikel is zo goed als gereed, enkel nog het schema in orde brengen en een foto van de print van een recentere versie toevoegen, daarna insturen naar de MSM-redactie.

Tevens ook nog wat gekocht wat al enige tijd op de verlanglijst stond.


LS Models 12125 I4 AB(k)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan