Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Michael

Citaat van: Koen op 01 januari 2017, 21:27:58 PM


Ik kijk al uit naar de sound versie met verlichting. Deze zal vermoedelijk dan ook stilaan op de planning staan  :P. Ik ben benieuwd.

Mvg
Koen

Koen ik ook. Goed de site in de gaten houden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

krispy

Ik wil geen roet in het eten gooien maar sofie vertelde me laatstverdiende toen ik erachter vroeg dat het waarschijnlijk eind 1ste kwartaal zou zijn 😉
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

bellejt

Mijn nieuwjaarscadeau vandaag aangekomen van de bekende nederlandse winkel (voor een heeeeeeeel leuk prijsje ) .Ben vooral tevreden met de DSM.Nog eentje vanuit griekenland en zal moeten kijken maar denk dat ik dan alle varianten heb :) :


Metpetergaathetbeter


renstimpie

Een fourgon ballon van Jocadis.... :)   lang achter gezocht en voor een mooie prijs kunnen overnemen...

Tim
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

Lucaslolman


stoomlokje

en ik blijf maar op mijn honger zitten, mijn lang verwachte 5404 komt maar niet  :( :(

ceuleer

Citaat van: Lucaslolman op 10 januari 2017, 18:35:02 PM

Mijn laat kerstcadeau  :D :)

Mooie aanwinst Lucas. Prachtige locomotieven zijn het.
En zeer verslavend, als je er 1 hebt, wil je er meerdere van.
Laat Olivier nog eens naar de loc kijken, de lange huif zit niet helemaal tot op het chasis, waarschijnlijk zit de plastic zwarte band achter de grille niet goed in de uitsparing onder de lange huif,
en zo kan die spleet ontstaan onder de huif.   ;)

loebaske


en die rijd nog over die vuile plaaster, eens je buurman raad plegen hoe je netjes kunt werken  ;) ;) ;)
misschien rijd die wel effekes, wel ondertussen heeft de wielen veel vuil opgenomen !!!!

OlivierV

Citaat van: loebaske op 10 januari 2017, 20:34:08 PM

en die rijd nog over die vuile plaaster, eens je buurman raad plegen hoe je netjes kunt werken  ;) ;) ;)
misschien rijd die wel effekes, wel ondertussen heeft de wielen veel vuil opgenomen !!!!
Heb nochtans gezegd dat hij overal zijn sporen eens goed moet reinigen... ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Citaat van: OlivierV op 10 januari 2017, 23:25:09 PM
Citaat van: loebaske op 10 januari 2017, 20:34:08 PM

en die rijd nog over die vuile plaaster, eens je buurman raad plegen hoe je netjes kunt werken  ;) ;) ;)
misschien rijd die wel effekes, wel ondertussen heeft de wielen veel vuil opgenomen !!!!
Heb nochtans gezegd dat hij overal zijn sporen eens goed moet reinigen... ;)
Maar je hebt hem niet geleerd om de sporen af te dekken als hij met gips werkt.  ;) ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Citaat van: doomslu op 11 januari 2017, 08:31:47 AM
Citaat van: OlivierV op 10 januari 2017, 23:25:09 PM
Citaat van: loebaske op 10 januari 2017, 20:34:08 PM

en die rijd nog over die vuile plaaster, eens je buurman raad plegen hoe je netjes kunt werken  ;) ;) ;)
misschien rijd die wel effekes, wel ondertussen heeft de wielen veel vuil opgenomen !!!!
Heb nochtans gezegd dat hij overal zijn sporen eens goed moet reinigen... ;)
Maar je hebt hem niet geleerd om de sporen af te dekken als hij met gips werkt.  ;) ;)
Dat was al zo toen ik zondag even langskwam. Hij was er in de loop van de week zelf al ingevlogen. ;)

Soit zolang hij alles maar opruimt en de rails proper maakt, dan moet ik binnenkort geen 6 locs open gooien omdat ze vol met vuil zitten.  ;D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Lucaslolman

Citaat van: loebaske op 10 januari 2017, 20:34:08 PM

en die rijd nog over die vuile plaaster, eens je buurman raad plegen hoe je netjes kunt werken  ;) ;) ;)
misschien rijd die wel effekes, wel ondertussen heeft de wielen veel vuil opgenomen !!!!
Ga het deze middag doen na mijn huiswerk  ;)

chef garde

Citaat van: Lucaslolman op 11 januari 2017, 12:58:28 PM
Citaat van: loebaske op 10 januari 2017, 20:34:08 PM

en die rijd nog over die vuile plaaster, eens je buurman raad plegen hoe je netjes kunt werken  ;) ;) ;)
misschien rijd die wel effekes, wel ondertussen heeft de wielen veel vuil opgenomen !!!!
Ga het deze middag doen na mijn huiswerk  ;)
De jeugd is toch fantastisch bezig, niet?  ;)

Thommy

Greetz

Thommy