Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Metpetergaathetbeter


Waterman

Citaat van: OlivierV op 18 december 2016, 21:11:38 PM
Ik heb zo'n idee van waar deze artikelen komen ... ;)

Inderdaad, gisteren eindelijk eens in de nieuwe winkel van CC-Rails langs geweest. Omdat ik die reeks 20 had gezien op een van hun Facebook foto's. Die rongenwagen is een leuk extraatje  ;D

Lucaslolman

Nieuwe wagon😊 by lucasdecraene1, on Flickr
Nieuw rijtuig by lucasdecraene1, on Flickr

Dag iedereen,
het is al een tijdje geleden dat ik een bericht heb geplaatst maar dat komt doordat ik nu in het 1ste middelbaar zit en heb wat minder tijd voor zo dingen. En nu zit ik ook midden in de examen periode maar ja ik dacht ik ga maar nog eens een bericht plaatsen op het forum.
Zoals jullie zien op de eerste foto heb een 80 en een ketelwagon bij. Die 80 heb ik voor een mooi prijsje (nieuw) kunnen kopen bij Marnan samen met Oivier. en die ketel wagon heb ik nog maar van gisteren gekocht bij cc rails. Ook voor een zeer mooi prijsje maar hij zat wel niet meer in de originele doos. De volgende loc die hier zal binnen komen is de Mehano 77. Olivier heeft hem voor een mooi prijsje kunnen kopen voor mij maar er was wel nog wat herstelwerk aan maar daar zorgt Olivier voor :D.
groetjes
Lucas

OlivierV

Jij hebt precies wel een vriendelijke buurman. Zo zou ik er ook wel een willen.  8)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 20 december 2016, 11:03:30 AM
Jij hebt precies wel een vriendelijke buurman. Zo zou ik er ook wel een willen.  8)
ik niet ;D ;)

the_gold

Op slag verkocht, lang gewacht en nu toch geplooit...


ERVIN

Je zal er geen spijt van hebben Nicolas  ,pracht loc met geweldige rijeigenschappen. ;)

Untitled by Erwin Janssens, on Flickr

the_gold

Hier zal er een benelux sleep achter hangen ;)
Idd een prachtloc...mooier dan de 2844!

Wim66

Zal ik die van mij er ook maar bij plaatsen? Hebben we een trio









Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

the_gold


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Davy


nick_9450

Herbeginnen kan toch zo tof zijn!
We zijn uit de startblokken.


Groetjes Nick

Davy

Gisteren bezoekje gebracht aan Modeltrein Paradise en deze in de vitrine zien staan. Kheb hem dan maar gekocht :)


HLD 6203 VanBiervliet
by davy vanmolle, on Flickr

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Davy op 29 december 2016, 14:44:05 PM
Gisteren bezoekje gebracht aan Modeltrein Paradise en deze in de vitrine zien staan. Kheb hem dan maar gekocht :)


HLD 6203 VanBiervliet
by davy vanmolle, on Flickr

toen deze geel/groene 62's en 63's voor 't eerst gestickerd rondreden(toch in het Gentse) was er nl een schrijffout in de (be)sticker(ing) geslopen heeft iemand daar foto's van genomen ?(dat vierkant op de groen strook