Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Peter

André zijn winkel was onze vaste stek op zondagmorgen. Ja, ja, s'zondags was de winkel open en was het altijd en gezellige boel.
Hoe hij het deed weet ik nog altijd niet maar André had tijdens die drukte tijd voor iedereen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Waterman

Een aantal weken voor het overlijden van André was ik nog op zondagnamiddag in Edingen, met het vaste voornemen om gauw eens terug te komen op zondagvoormiddag wanneer de winkel open was. Het heeft helaas niet meer mogen zijn  :(

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

gisteren eindejaarsbezoekje gebracht aan de welbekende treinenwinkel en toch maar de mooie blauwe versie 62 aangeschaft.Voor de prijs kon ik het niet laten.Thuis meteen omgebouwd met AUX2 op achterlicht en op overschot liggende sound decoder erin gedaan.Ook 1 setje bijhorende wagonnetjes genomen :


Originele decoder is enkel lopi V3 M4 motorola.Mag verkocht voor 15 eurootjes

Waterman

Citaat van: bellejt op 11 december 2016, 14:07:32 PM
eindejaarsbezoekje gebracht aan de welbekende treinenwinkel

Idem, maar bij mij is het deze geworden:



:) :)

raf

condense loco met lange tender voor een prijsje kunnen kopen
foto is voor morgen hij staat nog boven op de baan
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

55erke


evan

Knappe loc in een mooie omgeving :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Waterman

Gisteren is er nog een Roco loc uit de NMBS reeks 20 bijgekomen... Machtige machine!
Het is allicht niet heel werkelijkheidsgetrouw, maar voorlopig mag ze mijn M4-rijtuigen slepen. Een meer realistische zware goederentrein komt dan later nog wel  :)



En ook nog een Belgische rongenwagen... Tenminste, als ik al die rongen ooit gemonteerd krijg, dat gaat nog een monnikenwerkje worden  ???


loebaske


Die rongen monteren is niets, dan nog een nieuwe vloer in plaatsen en verweren, dat mag de reeks 20 ook hebben,staan hier al enkele foto's op het forum...

Sicco

Reeks 20 en rode M4 is wel degelijk waarheidsgetrouw  :)

oebr

inderdaad Sicco.
Begin 1980 werd de groene 20 zelfs samen met de rode M4's voorgesteld aan
het grote publiek in een soortement roadshow langs alle grote en minder grote stations.
En ook de 29.013 schoof overigens mee aan voor de zogenaamde expotrein, maar dan niet als nouveauté natuurlijk.

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

bellejt

geen foto maar blij dat ik vandaag de ls models 42061 nog heb kunnen kopen tegen normale winkelprijs.

Waterman

Citaat van: Sicco op 18 december 2016, 17:54:04 PM
Reeks 20 en rode M4 is wel degelijk waarheidsgetrouw  :)

Ah da's fijn om te weten, bedankt  :)

Citaat van: loebaske op 18 december 2016, 17:02:55 PMDie rongen monteren is niets

Dan zal ik dat een dezer dagen maar eens proberen, als het niet lukt kom ik hier wel om raad vragen  :D

OlivierV

Citaat van: Waterman op 18 december 2016, 16:45:23 PM
Gisteren is er nog een Roco loc uit de NMBS reeks 20 bijgekomen... Machtige machine!
Het is allicht niet heel werkelijkheidsgetrouw, maar voorlopig mag ze mijn M4-rijtuigen slepen. Een meer realistische zware goederentrein komt dan later nog wel  :)


En ook nog een Belgische rongenwagen... Tenminste, als ik al die rongen ooit gemonteerd krijg, dat gaat nog een monnikenwerkje worden  ???


Ik heb zo'n idee van waar deze artikelen komen ... ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan