Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

hapkin

CiteerHeeft er iemand een idee welke waarde bordeaux DMS  heeft ?

Ik denk tussen de 75 en 100 euro
Maar het is wat de zot er voor wil geven he ...

mvg steve

chef garde

Citaat van: Jurgen op 15 oktober 2016, 17:47:46 PM
Zoals in het draadje van de Modelspoorexpo vermeld is er een LSM setje aan mijn handjes blijven kleven.

Set 42060 met 3 I10-rijtuigen in New look zonder airco.

Ik heb het B-rijtuig eventjes vergeleken met een model van de oude productie en het verschil is zichtbaar als je ze naast elkaar zet. Onderaan de kast is het super gedetailleerd waar het oude model goed gedetailleerd was. De opschriften zijn loepzuiver en fijner dan bij de oude productie, er zijn sluitlichten en volgens mij is er zelfs al een lichtgeleider voorzien voor de inbouw van verlichting. Ik ga het model niet openen om het na te kijken, maar door de raampjes zie ik hem wel zitten.

De draaistellen zijn verschoven en meer gedetailleerd, het dak is iets hoger, maar de kast is gelijk. De ramen hebben een oranje schijn terwijl die bij de oude productie gewoon wit waren. Achter sommige raampjes zie je zelfs gordijntjes hangen.

En het wc? Dat was bezet!  ;D

Afin, ik heb € 188,00 betaald. Een stevige prijs, net geen € 63,00 per rijtuig, maar je krijgt dan ook een super gedetailleerd model in de plaats.

Kunnen ze naast elkaar met de oude productie in 1 trein? Net niet, maar in 2 verschillende stammen moet het mogelijk zijn om ze op dezelfde baan in te zetten.

Let wel op, de oude productie kon je nog inzetten in de tijd dat je mocht roken op de trein, de nieuwe productie is van de periode erna!
Plaats gerust een paar foto's van uw nieuw setje, interesseert mij ook wel!  Helaas kan ik niet op de expo aanwezig zijn ...

slifor

Citaat van: Jurgen op 15 oktober 2016, 16:46:28 PM
Ach, op de expo vandaag heb ik 2 DMS-rijtuigen zien liggen aan meer dan € 170,00. Ze zijn blijven liggen en ik hoorde daar enkele mensen zeggen dat het veel te veel was en zij hebben ze ook laten liggen...

Wij zullen niet de juiste zotten geweest zijn zeker?  ::) ;D

Nou, ik zag op de Expo een oranje DMS aan 99Euro, die was redelijk snel weg. De grijze voor 175Euro  :o lag er nog wel. Ook de T2 van de NMBS van Jouef a 135Euro ofzo was verdwenen...
Blijkbaar zijn er toch zotten die er het geld voor over hebben.... Gelukkig kon ik een jaar en een half ofozo geleden die T2 in Duitsland voor onder de 30Euro kopen  :)

ward

Wouter,

speciaal voor jou enkele foto's genomen ervan.
Voorlopig gewoon op de vloer, omdat alles nog mooi ingepakt zit van de verhuis.







Een kijkje onder het dak met de voorbereiding voor binnenverlichting:


Helaas Jurgen, niemand aanwezig..  :P


Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Jurgen

Citaat van: chef garde op 15 oktober 2016, 19:39:40 PM
Citaat van: Jurgen op 15 oktober 2016, 17:47:46 PM
Zoals in het draadje van de Modelspoorexpo vermeld is er een LSM setje aan mijn handjes blijven kleven.

Set 42060 met 3 I10-rijtuigen in New look zonder airco.


Plaats gerust een paar foto's van uw nieuw setje, interesseert mij ook wel!  Helaas kan ik niet op de expo aanwezig zijn ...

Blijkbaar is Ward me net voor geweest.

@ Ward, welk setje heb jij gekocht en welke rijtuignummertjes zijn het?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ward

Jurgen,

set 42 062.

Rijtuignummers:
* 51 88 21-70 015-1
* 51 88 21-70 033-4

Grtz,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

deurenkletser

Iemand enig idee wat voor ledstrip daar inpast? Of dient men zelf 2 LED's te plaatsen?
Ik heb ze ook gekocht, maar de handleiding (als je dat een handleiding kan noemen) zegt daar niets over...

Jammer, vroeger waren de handleidingen van LS prima!

Jurgen

Citaat van: deurenkletser op 15 oktober 2016, 23:32:46 PM
Iemand enig idee wat voor ledstrip daar inpast? Of dient men zelf 2 LED's te plaatsen?
Ik heb ze ook gekocht, maar de handleiding (als je dat een handleiding kan noemen) zegt daar niets over...

Jammer, vroeger waren de handleidingen van LS prima!

Misschien de ledstrips die ze zelf produceren?

Een hele tijd terug kon je dat terugvinden op hun website, maar ondertussen is dat weer verdwenen...


@ Ward: Dank je wel, nu kan ik mijn lijstje vervolledigen.
Moest iemand de andere rijtuignummers hebben, geef maar door!  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ward

Citaat van: Jurgen op 15 oktober 2016, 23:53:41 PM
@ Ward: Dank je wel, nu kan ik mijn lijstje vervolledigen.
Moest iemand de andere rijtuignummers hebben, geef maar door!  :)

Volgens mijn info:

SET 42 063 (new look met airco):
* 51 88 21-70 056-3
* 51 88 21-70 060-5

SET 42 060 (3 rijtuigen zonder airco):
* 51 88 11-70 004-7
* 51 88 21-70 001-1
* 51 88 21-70 006-0

Het is inderdaad jammer dat ze de laatste tijd hun website niet meer 100% bijwerken. Beetje afwachten.
Ze maken heel mooi materiaal, maar wanneer het komt blijft helaas nog altijd een beetje de vraag..

Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

the_gold

#3534
Woekerprijzen op de beurs  :) ::)

chef garde

Bij wie heb je ze gekocht?? 

Metpetergaathetbeter

Olaerts had er nog, Hunerbein waren iets goedkoper(mits beurskorting) maar ik had ze al gekocht,wou geen risico lopen de airco's te missen, naar het schijnt zijn de allen uitgeleverd en al moeilijk(er) te krijgen, die anderen volgen misschien ook wel ;)

Jurgen

Citaat van: ward op 16 oktober 2016, 10:11:50 AM
Citaat van: Jurgen op 15 oktober 2016, 23:53:41 PM
@ Ward: Dank je wel, nu kan ik mijn lijstje vervolledigen.
Moest iemand de andere rijtuignummers hebben, geef maar door!  :)

Volgens mijn info:

SET 42 063 (new look met airco):
* 51 88 21-70 056-3
* 51 88 21-70 060-5

SET 42 060 (3 rijtuigen zonder airco):
* 51 88 11-70 004-7
* 51 88 21-70 001-1
* 51 88 21-70 006-0

Het is inderdaad jammer dat ze de laatste tijd hun website niet meer 100% bijwerken. Beetje afwachten.
Ze maken heel mooi materiaal, maar wanneer het komt blijft helaas nog altijd een beetje de vraag..

Mvg,
Ward

Dank je wel Ward. Op hun website staat momenteel weer niets meer, maar als de lijst online staat, dan staan er andere rijtuignummers bij de set 42060. Dus of er nu iets staat of niet, je weet nooit of het correct is...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

egwinds

Rijtuig 42061: 51 88 11-70 011-2
Groeten/Salutations/Grüsse/Greetings/最好的祝福
Egwin/苏德鹰

the_gold

#3539
Ik hoopte een blauwe 28 van piko al te zien in de etalagekast ...