Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Peter

Prachtig model Erwin.
Foto's van je baan blijven een plezier om naar te kijken
Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

Prachtige loc, de laatste reeks 55-ers van b-models is wel relatief goed in orde wat stroomvoorziening betreft. De kinderziektes zijn er uit zeg maar. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

Merci mannen.  ;)
@Olivier , klopt volledig , als je ziet hoe slecht mijn eerste 55er het in het begin deed , en hoe  goed deze loc het nu doet , een hemelsbreed verschil.

Michael

Mijn piko 7301 met sound decoder vandaag mogen ontvangen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

NielsVV

Mijn Real-model lokloods is toegekomen. Misschien niet echt Belgisch, maar ze gaat toch op een Belgische baan geplaatst worden.

H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

SuSke

Niels, is dat een lokloods op wielen?  ;)

Wel een ferm Dafke dat je laat zien.  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Zie jij iets anders dan ik, Frans? Ik zie een locloods-bouwpakket  ???
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

gledina

Aan den drank kan het niet liggen, Frans drinkt volgens mij enkel water  :D :D

Dieter
HO 2R DCC , 9mm DCC (N), een beetje Z & lid van MTD
Tuut, Tuut zei den trein en 't station vertrok.

SuSke

Citaat van: NielsVV op 20 januari 2016, 15:56:54 PM
Mijn Real-model lokloods is toegekomen. Misschien niet echt Belgisch, maar ze gaat toch op een Belgische baan geplaatst worden.



Dit is wat ik zie

Citaat van: gledina op 21 januari 2016, 13:19:56 PM
Aan den drank kan het niet liggen, Frans drinkt volgens mij enkel water  :D :D

Dieter

Dat water is soms wel voorzien van bepaalde ingrediënten die een bepaalde verblijftijd is staafvormige recipiënten noodzakelijk maakt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dirky

komt nie goe... Dat DAFke zie ik ook niet?  :)

AFB

#3220
Hallo,

Qua prijs een kleine aanwinst is de open wagen type E van Roco, artikelnummer 56282. Gelijk maar zes aangeschaft. :-) Dan rest alleen nog het vervuilen.



Eerder kocht ik al van Roco drie van dezelfde wagens (46618) maar dan van de SNCF. Roco bood ze voor 3 Euro goedkoper aan. Daarmee kwam de prijs onder de tien Euro. Ik ben nu dan de eerste voorzichtige stappen aan het zetten om deze te vervuilen. Maar dat is hier offtopic.



Vriendelijke groeten,

Arno
Flickr: https://www.flickr.com/photos/spoorstad/
Website: http://www.fotostop.be
Bouwt aan de spoorlijn Evelinnez (B) - Arneaux (F), een fictieve jaren negentig diesellijn in h0. https://www.flickr.com/photos/spoorstad/sets/72157648837672058/
Lid van MSV Post B, Roosendaal. http://www.msvpostb.nl

Herwig

Type E    van Roco   ~    ex- KleinModellbahn-matrijzen ?
( de niet geblutste versie ? )

OlivierV

Dat Belgje heb ik me een paar weken terug ook aangeschaft. rijdt erg lekker enzo maar hij staat nog op een verweerbeurt te wachten ... :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

3rail

Erg mooie wagon.

Ben benieuwd naar de hele stam als deze vervuild is. :) :)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

dani

Citaat van: AFB op 21 januari 2016, 17:08:30 PM
Qua prijs een kleine aanwinst
Het hoeven niet altijd grote en dure dingen te zijn om iemand gelukkig te maken !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.